Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej działalności? Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy zbiór najczęściej zadawanych pytań wraz ze szczegółowymi odpowiedziami!

FAQ

ogólne

1. Czym się zajmujecie?

contact


Jesteśmy firmą, która wspiera rozwój innych firm. Zapewniamy kompleksową obsługę z zakresu consultingu, marketingu, IT, foto/video, mediów oraz szkoleń. Współpracujemy z klientami z różnych branż, którzy zawsze mogą liczyć na profesjonalne doradztwo oraz pomoc we wdrażaniu i rozwijaniu narzędzi, które usprawniają prowadzenie biznesu.

2. Ile lat działacie na rynku?

contact


Firma Bloomvise działa od 2019 roku – z czego przez pierwsze dwa lata funkcjonowaliśmy w inkubatorze przedsiębiorczości. W 2021 roku oficjalnie staliśmy się spółką z o.o. Pomimo stosunkowo krótkiego okresu istnienia na rynku, nasz zespół tworzą ludzie, którzy mogą poszczycić się wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach.

3. Gdzie znajdę Wasze portfolio?

contact


Od czasu do czasu efekty pracy udostępniamy na naszej stronie internetowej oraz w social mediach. Posiadamy jednak sporo projektów, które chętnie pokażemy wraz z omówieniem podczas bezpośredniego spotkania (zdalnego lub stacjonarnego).

4. Ile osób będzie pracowało nad moim projektem?

contact


Jedną z zalet współpracy z naszą firmą jest fakt, że posiadamy zespół specjalistów z różnych dziedzin. Spośród nich delegujemy poszczególne osoby do pracy nad danym projektem – w zależności od tego, czego on dotyczy. Dzięki takiemu rozwiązaniu praca nad przykładową stroną internetową nie opiera się wyłącznie na działaniach jednej osoby, a na współpracy programisty, testera, grafika, UX designera i copywritera. Takie podejście zapewnia wysoką jakość świadczonych usług.

5. Z jakimi branżami współpracujecie?

contact


W naszym portfolio znajdziesz cały przekrój rynku – począwszy od branży FCMG, przez producentów zaawansowanych oprogramowań, aż po przedsiębiorstwa z sektora automatyki. Różnorodność zainteresowań członków naszego zespołu pozwala na podejmowanie współprac z wieloma różnorodnymi branżami. Chętnie zaopiekujemy się zarówno małą marką odzieżową, salonem optycznym, biurem nieruchomości, jak i producentem betoniarek czy dystrybutorem maszyn budowlanych. Zdajemy sobie sprawę, że marketing przedsiębiorstw z branż specjalistycznych wymaga specyficznego podejścia. Dlatego jako jedna z pierwszych agencji marketingowych w Polsce stworzyliśmy dedykowany pakiet dla tego typu działalności. Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły! Podsumowując – nie ograniczamy się do konkretnych branż! Nie podejmujemy jednak współprac, które uznajemy za nieetyczne lub które dotyczą promocji produktów/usług nielegalnych czy szkodliwych społecznie. Byłoby to niezgodne z naszą kulturą organizacyjną.

6. Do kogo skierowana jest Wasza oferta?

contact


Swoją ofertę kierujemy w szczególności do: startupów oraz osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem i potrzebują kompleksowego wsparcia, do firm, które cieszą się ugruntowaną pozycją na rynku, lecz potrzebują zmian na wybranych płaszczyznach (np. wizerunkowej, marketingowej czy IT), do firm z branż powszechnie uważanych za trudne i “mało atrakcyjne” marketingowo (techniczne, przemysłowe, produkcyjne).

7. Jak wyglądają kwestie formalne i warunki współpracy? Czy muszę podpisywać umowę długoterminową?

contact


Zwykle we współpracy z klientami stosujemy umowę ramową, czyli taką, która opisuje najważniejsze aspekty współpracy, jak dane, poufność, prawa i obowiązki stron. Wszelkie szczegóły precyzujemy natomiast w comiesięcznych (lub w inaczej ustalonym terminie) załącznikach, będących planem działań i jednocześnie ich wyceną na kolejny okres. Pozwala to na dużą elastyczność w tym zakresie i bieżące dostosowywanie kolejnych zadań do aktualnych potrzeb. Nie musisz więc podpisywać umowy długoterminowej! W zależności od typu projektu okres, na który będzie zawarta umowa, może wynosić nawet 2 miesiące. To często wystarczający czas, byś mógł zweryfikować jakość współpracy z nami! 🙂

8. Z kim będę się kontaktować i w jaki sposób? Czy będę mieć przydzielonego opiekuna projektu?

contact


W Bloomvise do każdego projektu przydzielany jest opiekun. W razie potrzeby możesz także kontaktować się bezpośrednio z każdym członkiem zarządu firmy lub managerem sprzedaży.

9. Jak sprawdzę postępy prac?

contact


W przypadku mniejszych projektów wystarczy, że skontaktujesz się z osobą, która jest wskazana w umowie jako opiekun projektu. Jeżeli realizujemy złożony projekt lub obsługujemy dla Ciebie wiele kanałów jednocześnie, tworzymy środowisko pracy (Trello/Asana/ClickUp), które stale aktualizujemy - tam sprawdzisz wszystkie aktualizacje.

10. Czy świadczycie usługi dodatkowe, które nie są uwzględnione w broszurze/ofercie?

contact


Nieustannie rozwijamy naszą ofertę, abyśmy mogli zapewniać firmom kompleksowe wsparcie. Jeżeli jednak pojawia się zadanie, którego nie jesteśmy w stanie wykonać samodzielnie, zlecamy je firmom partnerskim. Odpowiedzialność za dostarczenie zamówienia pozostaje jednak po naszej stronie.

11. Czy istnieje możliwość podpisania umowy o zachowaniu poufności przed przystąpieniem do rozmów na temat mojego pomysłu?

contact


Poufne dane oraz autorskie pomysły, które nam przekazujesz, nigdy nie wpadną w niepowołane ręce! Nawet na etapie rozmów wstępnych możemy podpisać umowę o zachowaniu poufności. Taką umowę podpisuje również każda osoba, która dołącza do naszej firmy jako pracownik.

12. W jaki sposób mogę skontaktować się z Wami w celu nawiązania współpracy?

contact


Jeżeli jesteś zainteresowany nawiązaniem współpracy, możesz odezwać się do nas telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem formularza kontaktowego lub przez social media. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce „kontakt” - tam możesz także od razu umówić się na spotkanie online. Najwygodniejszą formą jest jednak formularz kontaktowy - zachęcamy do uzupełnienia pełnej wersji, zawierającej pytania o dodatkowe informacje. Przesłane tam odpowiedzi pozwolą nam na lepsze poznanie profilu Twojej działalności i dobre przygotowanie się do rozmowy, a Tobie oszczędzą czas - formularz zawiera pytania, które zadalibyśmy podczas późniejszego kontaktu.

13. Czy otrzymam fakturę VAT?

contact


Tak. Za zrealizowane zadania rozliczamy się na podstawie faktury VAT.

14. Czy zajmujecie się tłumaczeniem przygotowywanych treści na inne języki?

contact


Tak, w stałej ofercie mamy tłumaczenia na język angielski, ukraiński oraz niemiecki. Jeżeli jednak potrzebujesz tłumaczeń na inne języki, zadbamy o to, aby Ci je dostarczyć.

15. Gdzie znajduje się Wasze biuro? Czy możemy się spotkać, aby porozmawiać o warunkach współpracy?

contact


Nasze biuro znajduje się w Krakowie przy ulicy Juliusza Lea 213. Możesz umówić się z nami na spotkanie, ale równie dobrze to my możemy odwiedzić Ciebie! Współpracujemy z klientami w całej Polsce. Często też organizujemy delegacje w różnych częściach kraju. Dlatego bez problemu możemy spotkać się z Tobą w Gdańsku czy Lublinie.

16. Co zrobić, gdy brakuje mi materiałów (tekstów, zdjęć, grafik, filmów itd.) do przygotowania projektu?

contact


Nasi specjaliści są w stanie przygotować dla Ciebie wszelkie niezbędne materiały graficzne, filmowe czy zdjęciowe. Jeżeli brakuje Ci tekstów/opisów/publikacji, również możemy je dla Ciebie opracować tuż po dostarczeniu nam wsadu merytorycznego (np. parametrów technicznych produktów).

consulting

1. Ile kosztuje badanie rynku?

contact


Cena badania jest uzależniona od stopnia jego złożoności, dlatego nie dysponujemy stałym cennikiem. Każdy projekt wyceniany jest indywidualnie. W zależności od potrzeb badanie może zostać podzielone na poszczególne etapy, z których każdy może być realizowany i opłacany osobno.

2. Ile trwa badanie rynku?

contact


Pojedyncze badania, takie jak analiza działań marketingowych konkurencji czy analiza otoczenia przedsiębiorstwa, trwają około 2 tygodni. W przypadku bardziej złożonych projektów, takich jak analiza wykonalności technicznej produktu, proces może potrwać nawet kilka miesięcy.

3. W jakiej lokalizacji prowadzicie badania rynku?

contact


Wykonywane przez nas badania mogą obejmować zasięgiem konkretną miejscowość, wybrane miasto, określony region lub całą Polskę.

4. Czy prowadzicie badania rynków zagranicznych?

contact


Tak, na życzenie klienta wykonujemy również analizy rynków zagranicznych. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, możemy także przygotować raport w języku angielskim.

5. Co otrzymam po nawiązaniu współpracy?

contact


Zanim przystąpimy do badania, umawiamy się na konsultacje, podczas których szczegółowo poznajemy Twoje potrzeby. Po wykonaniu badania otrzymasz od nas raport wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi, wnioskami i rekomendacjami. Po zakończeniu projektu również umawiamy się na konsultacje, aby wspólnie omówić wyniki.

6. Kiedy warto wykonać badanie rynku?

contact


Badanie rynku warto wykonać w momencie, w którym planujesz: rozpoczęcie działalności gospodarczej, wdrożenie innowacji, wprowadzenie nowego produktu/usługi w istniejącym przedsiębiorstwie, ekspansję. Rozpoczęcie przedsięwzięcia z bagażem wiedzy na temat rynku, znacznie ogranicza ryzyko oraz koszty realizacji poszczególnych etapów działania. Istnieją również sytuacje, w których badania rynku są nie tyle przydatne, ile konieczne. Niejednokrotnie przedstawienie szczegółowego raportu jest wymagane przez fundusze inwestycyjne lub instytucje, od których firma stara się pozyskać dofinansowanie.

marketing

1. Ile kosztuje obsługa marketingowa?

contact


Koszt obsługi marketingowej uzależniony jest od zakresu działań, na jakie decyduje się klient. W przypadku pakietu podstawowego, w skład którego wchodzi obsługa kanałów w social mediach, konfiguracja kampanii za pośrednictwem Google Ads/Facebook Ads (przy budżetach reklamowych do 5000 zł na kanał), koszt prowadzenia działań marketingowych rozpoczyna się od 2500 zł netto miesięcznie. Na finalną cenę usług wpływa bardzo wiele czynników, dlatego na naszej stronie internetowej nie podajemy cenników, a współpracę każdorazowo wyceniamy indywidualnie.

2. Jakie są możliwe formy rozliczenia?

contact


W zależności od zakresu współpracy proponujemy jedną z trzech form rozliczenia: stały miesięczny abonament (w przypadku firm o dokładnie zdefiniowanych potrzebach), abonament + prowizja od wyników, wyłącznie system prowizyjny (w przypadku klientów, u których obroty z kampanii reklamowych przekraczają 100 000 zł netto miesięcznie).

3. Po jakim czasie zobaczę efekty?

contact


Jeżeli chodzi o performance marketing, efekty mogą pojawić się już po pierwszym miesiącu współpracy. W przypadku bardziej złożonych projektów, w których przeprowadzamy całkowity lub częściowy rebranding oraz wdrażamy nową strategię marketingową, efekty mogą pojawić się po dłuższym czasie. Do oszacowania czasu, po jakim inwestycja w marketing osiągnie zwrot, wykorzystujemy analizy aktualnych trendów rynkowych, potencjału produktów/usług, działań konkurencji oraz danych historycznych.

4. Czy zajmujecie się także wydrukiem tworzonych materiałów?

contact


Poza obsługą social mediów oraz performance marketingiem skupiamy się również na dostarczaniu materiałów reklamowych, w tym: wizytówek, katalogów, broszur, gadżetów reklamowych, ulotek. Zaprojektowane przez nas materiały jesteśmy w stanie samodzielnie wydrukować i dostarczyć pod wskazany adres.

IT

1. Jaki jest koszt wykonania strony internetowej/sklepu internetowego?

contact


Koszt wykonania strony czy sklepu internetowego jest uzależniony od obszerności i stopnia zaawansowania zleconej pracy. W przypadku strony internetowej na ostateczną cenę wpływa bardzo wiele czynników, m.in.: ilość treści i zakładek, obszerność tekstów i zdjęć, poziom zaawansowania stosowanych efektów wizualnych (m.in. animacji), dodatkowe funkcjonalności (rozbudowane formularze kontaktowe, chatboty, blog, kalkulatory cen itd.). W razie potrzeby do budowy strony internetowej możemy wykorzystać płatne wtyczki premium. W przypadku sklepu internetowego ostateczna cena jest uzależniona od wszystkich powyższych czynników oraz: liczby produktów, obszerności opisów produktów (które musimy zredagować), liczby i jakości zdjęć produktowych, rodzajów systemów płatności, integracji z firmami kurierskimi, integracji z zewnętrznymi platformami i systemami ERP (np. InsERT Subiekt, Comarch ERP Optima itd.). Ceny realizowanych przez nas stron internetowych zaczynają się od 3500 zł netto, a sklepów internetowych od 8000 zł netto.

2. Ile czasu zajmuje wykonanie strony internetowej/sklepu internetowego?

contact


Podobnie jak w przypadku ceny, także termin wykonania jest uzależniony od stopnia zaawansowania zamówionej strony czy sklepu. Ilość treści, dodatkowych funkcjonalności, zakładek, integracji, produktów oraz danych do zredagowania mają realny wpływ na to, ile potrwa realizacja projektu. Strony internetowe wykonujemy w terminie od 5 dni roboczych (w przypadku najprostszych wizytówek), a podstawowe sklepy internetowe od 10 dni roboczych.

3. Czy mogę samodzielnie dokonywać zmian na stronie internetowej?

contact


W przypadku blogów i wpisów aktualności przygotowujemy stronę tak, aby klient mógł samodzielnie edytować i dodawać treści. Nie zalecamy jednak wprowadzania zmian w treściach strony poza blogiem/aktualnościami. Na życzenie klienta możemy także przekazać dostęp do pełnej edycji. W tym wypadku nie odpowiadamy jednak za zmiany, które spowodują awarie strony, a ich naprawa zostanie uznana jako standardowa usługa.

4. Co zapewniacie w ramach usługi wykonania strony internetowej?

contact


Jeżeli zdecydujesz się na współpracę z nami, gwarantujemy Ci: przygotowanie autorskiego projektu strony/sklepu, redakcję i obróbkę dostarczonych materiałów, copywriting, serwer dostosowany do wymagań (w razie potrzeby), pomoc w doborze i zakupie domeny (w razie potrzeby), bezpieczny certyfikat SSL, stronę zachowującą standardy responsywności (każda strona jest przygotowana tak, by poprawnie działać na urządzeniach mobilnych), szkolenie/przygotowanie do samodzielnego prowadzenia bloga czy sklepu (w razie potrzeby).

5. Czy zapewniacie regulamin, politykę prywatności, klauzulę RODO?

contact


W przypadku stron typu wizytówka, kiedy klient nie posiada swojej polityki prywatności, możemy ją przygotować. Jeżeli zaś chodzi o sklepy internetowe, to w prostych przypadkach konsultujemy się z klientem i pomagamy przygotować regulamin. W trudniejszych jednak (np. sprzedaż leków itp.), zalecamy współpracę z prawnikiem.

foto/video, media

1. Ile kosztuje sesja zdjęciowa?

contact


Koszt sesji zdjęciowej rozpoczyna się od 1200 zł netto za dzień. Cena za obróbkę jednego zdjęcia zaczyna się od 25 zł netto.

2. Ile kosztuje nagranie filmu?

contact


Koszt dnia nagraniowego rozpoczyna się od 1200 zł netto + od 120 zł netto za montaż. Ostateczna cena montażu jest uzależniona od stopnia skomplikowania filmu.

3. Kto przygotowuje plan sesji/scenariusz filmu?

contact


Współpracę rozpoczynamy od konsultacji, podczas których klient przedstawia swoje potrzeby oraz wyobrażenia na temat finalnego efektu. W dalszej kolejności, na podstawie pozyskanych informacji i ustaleń, przygotowujemy plan sesji/scenariusz filmu.

4. Jaki jest termin realizacji projektu?

contact


W przypadku jednodniowej sesji zdjęciowej lub prostego filmu (do 3 minut) proces uwzględniający konsultacje, opracowanie planu, przeprowadzenia sesji/nagrań, obróbki/montażu trwa od 3 tygodni do miesiąca. W przypadku złożonych sesji kilkudniowych lub zaawansowanych produkcji filmowych, termin ustalany jest indywidualnie.

5. W jakiej lokalizacji wykonujecie sesje zdjęciowe/nagrania filmów?

contact


Działamy na terenie całej Polski. W przypadku realizacji w promieniu przekraczającym 100 km lub sesji/nagrań kilkudniowych, koszty operacyjne doliczane są do finalnego kosztu projektu.

6. Co zrobić, gdy nie chcę brać udziału w sesji/filmie, a ich specyfika tego wymaga?

contact


W przypadku filmów promocyjnych, które mają na celu ogólną prezentację firmy, zalecane jest, aby wystąpił w nim reprezentatywny przedstawiciel firmy. Jeżeli z jakichś powodów nie jest to możliwe, w nagraniu możemy wykorzystać aktora/lektora.

7. Czy zapewniacie sprzęt potrzebny do realizacji sesji/nagrania filmu?

contact


Tak, dysponujemy odpowiednim sprzętem, w tym: aparatami, kamerami, mikrofonami, mikroportami, oświetleniem.

8. Czy przygotowujecie napisy do filmów (w tym napisy w językach obcych)?

contact


Tak, przygotowujemy napisy zarówno w języku polskim, jak i w językach obcych.

9. Gdzie mogę wykorzystać otrzymane materiały?

contact


Stworzone przez nas materiały mogą być wykorzystywane w dowolnym czasie i na dowolnych kanałach.

10. W jakiej formie zostaną mi przekazane materiały?

contact


Gotowe materiały dostarczamy do klienta w wersji elektronicznej. Jeżeli jednak pojawi się potrzeba dostarczenia zdjęć w formie drukowanej, jesteśmy w stanie to także zrealizować.

Nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?

Możesz zadać je nam bezpośrednio

TUTAJ!