W Bloomvise realizujemy zarówno jednostkowe badania, jak i złożone analizy. Przygotowujemy przejrzyste raporty i pomagamy wykorzystać
wiedzę w praktyce.
Poszukujesz pomysłu na biznes? A może prowadzisz już własną firmę i chcesz pozyskać informacje na temat rynku lub przygotować się do procesu inwestycyjnego?
Niezależnie od tego, na jakim etapie się znajdujesz, zapewnimy Ci pełne wsparcie w zakresie badań rynku oraz doradztwa biznesowego!
Badania realizowane są we współpracy z firmą FutureTech – twórcą aplikacji analitycznej Biznes Skaner.
Pozyskujemy informacje na temat działań, planów oraz strategii marketingowych konkurencyjnych przedsiębiorstw.
Wykorzystujemy wiedzę w praktyce, opracowując strategię działania dla Twojej firmy, a następnie pomagamy wcielić ją w życie.
Prowadzimy szkolenia strategiczne
oraz sprzedażowe. Organizujemy warsztaty strategiczne dla kadry
zarządzającej oraz pracowników.
Przygotowujemy wzory ankiet, przeprowadzamy badania i dogłębnie analizujemy pozyskane dane.
Przeprowadzamy wywiady pogłębione, badania fokusowe oraz desk research.
Na podstawie pozyskanych danych wykonujemy gotowe raporty, wzbogacone o wnioski
oraz rekomendacje.
W zależności od potrzeb przygotowujemy dedykowane,
wieloetapowe badania lub
szkolenia dla Twojej firmy.
Bloomvise Consulting to dział firmy Bloomvise Group, który odpowiada za realizację badań rynku, doradztwo biznesowe oraz szkolenia.
Aby zamówić badanie, wystarczy umówić się na bezpłatną konsultację i przedstawić potrzeby i preferencje, a my zaproponujemy najkorzystniejsze rozwiązanie. Po wstępnych rozmowach przygotowana zostanie szczegółowa oferta oraz harmonogram prac.
Cena badania jest w pełni uzależniona od stopnia jego złożoności, dlatego nie posiadamy stałego cennika. Każdy projekt wyceniany jest indywidualnie. W zależności od potrzeb badanie może zostać podzielone na poszczególne etapy, z których każdy może być realizowany i opłacany osobno.
Badanie rynku warto wykonać w momencie, w którym planuje się rozpoczęcie działalności gospodarczej, wdrożenie innowacji, nowego produktu/usługi w istniejącym przedsiębiorstwie lub ekspansję. Rozpoczynając przedsięwzięcie z bagażem wiedzy na temat rynku, możliwe jest znaczne ograniczenie ryzyka oraz kosztu realizacji poszczególnych etapów działania.
Istnieją również sytuacje, w których badania rynku są nie tyle przydatne, ile konieczne. Niejednokrotnie przedstawienie szczegółowego raportu jest wymagane przez fundusze inwestycyjne lub instytucje, od których firma stara się pozyskać dofinansowanie.
Przed przystąpieniem do realizacji badania rynku, przeprowadzane są konsultacje lub warsztaty (w przypadku złożonych badań), które mają służyć doprecyzowaniu zakresu badania, określeniu jego celu oraz wyznaczeniu harmonogramu. Proces realizacji z reguły jest podzielony na 4 etapy:
● pozyskanie niezbędnych materiałów/danych/respondentów,
● obróbka oraz analiza danych,
● przygotowanie raportu wzbogaconego o wnioski oraz rekomendacje,
● konsultacje podsumowujące.
Efektem badań rynku jest dostarczenie raportu zawierającego pozyskane dane,
objaśnienia, wnioski oraz rekomendacje. Jeżeli klient wyrazi chęć dalszej współpracy,
możliwe jest również pełne wsparcie w zakresie wdrożenia rekomendowanych
działań.
Bloomvise Group spółka
z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Juliusza Lea 213
30-133 Kraków
Michał Skorupski
CEO
m.skorupski@bloomvise.pl
Katarzyna Kwiatkowska
Account Manager
+48 572 576 501
k.kwiatkowska@bloomvise.pl