Szkolenie z mapowania strumienia wartości i eliminacji strat ma na celu pokazanie jak zoptymalizować procesy w firmie produkcyjnej. Podejście Lean jest związane z optymalnym zarządzaniem procesami. Dostarcza filozofię, narzędzia i metody zarządzania jakością w oparciu o legendarną koncepcję produkcyjną Toyota Production System. Przetłumaczone na język procesów w organizacji przynosi konsekwentny wzrost satysfakcji klientów i wydajności.
zapytaj o szkolenieWartość dla klienta.
Głos Klienta (VoC).
Adekwatność do potrzeb klienta (Kano model).
Drzewo Wymagań Jakościowych (CTQ Tree).
Strumienie wartości w procesie.
Konsekwencje niskiej jakości.
Podejście do procesu.
Diagram SIPOC.
Mapowanie Strumienia Wartości w procesach.
Jak rozumieć wydajność?
Kluczowe wskaźniki wydajności.
Efektywność operacyjna procesu.
Koncentracja na kliencie.
Dialog wydajności.
Zarządzanie przez wizualizację.
Start – co wdrożę jako nową dobrą praktykę?
Stop – czego zaprzestanę?
Continue – co będę dalej stosował?
Szkolenie z mapowania strumienia wartości, eliminacji strat i pracy w oparciu o wartość dodaną jest skierowane do kierowników produkcji, menedżerów, specjalistów ds. jakości, liderów procesów.
Szkolenia otwarte Zapytaj o wycenę
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę