o nas

Jak powstał Bloomvise Consulting?

Szkolenia i konsultacje to usługi, które z powodzeniem realizujemy dla klientów Bloomvise już od ponad dwóch lat. Intensyfikacja tych działań oraz stale rosnąca liczba zainteresowanych przedsiębiorców w ostatnich miesiącach sprawiła, że postanowiliśmy oficjalnie wyodrębnić dział consultingu i rozwijać go jeszcze bardziej.

Nasze doświadczenie

Bloomvise Consulting to specjaliści z Bloomvise, a także liczni eksperci z zaprzyjaźnionych firm. Zrzeszamy osoby, które od wielu lat działają na różnych płaszczyznach, w rozmaitych branżach i na różnorodnych rynkach. Doświadczenie i kompetencje ekspertów połączone z wypracowanym w Bloomvise modelem współpracy to gwarancja synergii, dzięki której dostarczymy Twojej firmie dokładnie takie rozwiązania, jakich potrzebuje.

W jakich branżach się specjalizujemy?

Nasi eksperci posiadają doświadczenie w bardzo wielu obszarach, jednak najczęściej współpracujemy z następującymi branżami:

  • FMCG,
  • księgową,
  • meblarską,
  • edukacyjną,
  • MedTech,
  • budowlaną,
  • przemysłem maszynowym,
  • motoryzacyjną.

Twoja branża nie znalazła się na powyższej liście? Skontaktuj się z nami, a znajdziemy dla Ciebie specjalistę, który doskonale ją zna.

Działamy na terenie całej Europy

Na co dzień znajdziesz nas w Krakowie, jednak współpracujemy z klientami z całej Europy. Możliwa jest współpraca w pełni zdalna, jednak jeśli tak jak my, jesteś zwolennikiem poznania się na żywo - żaden problem! Chętnie odwiedzimy Cię w Twojej siedzibie lub zaprosimy na kawę do naszego krakowskiego biura. 

Jak dobrać odpowiednią usługę?

Zapoznaj się z opisami przedstawionymi na stronie. Pomogą Ci zdecydować, który obszar usług odpowiada Twoim aktualnym potrzebom. Z uwagi na specyfikę współpracy, zachęcamy również do kontaktu telefonicznego lub poprzez formularz kontaktowy. Nasi doradcy skontaktują się z Tobą i chętnie omówią kwestie, które będą miały wpływ na przygotowaną później propozycję współpracy. 

Realizujemy szkolenia z dofinansowaniem

Każde szkolenie może zostać zrealizowane przy wsparciu ze środków krajowych (KFS) lub unijnych (m.in. Akademia HR, BUR). Jeśli chcesz skorzystać z dofinansowania lub już je uzyskałeś, poinformuj nas o tym podczas rozmowy. Omówimy dalsze kroki. 🙂

FAQ

Jak zapisać się na szkolenie?

contact


Na szkolenie możesz zapisać się, wypełniając formularz kontaktowy. Skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o dalszych krokach. 

Najpierw porozmawiamy o Twoich potrzebach dotyczących zakresu merytorycznego szkolenia, a także omówimy kwestie organizacyjne, takie jak liczba uczestników czy lokalizacja szkolenia. Po ustaleniu szczegółów przygotujemy spersonalizowaną ofertę wraz z formularzem zamówienia.

Przesłanie wypełnionego i podpisanego formularza będzie jednoznaczne z akceptacją naszych „Warunków świadczenia usług” oraz zamówieniem realizacji wybranego szkolenia. 

Szkolenie zrealizujemy w umówionym wcześniej terminie, a po jego zakończeniu wystawimy fakturę z 14-dniowym terminem płatności. (Jeśli potrzebujesz faktury przed szkoleniem, bądź z wydłużonym terminem płatności - zgłoś sprawę do koordynatora.)

Jak dobrać szkolenie dla swojego zespołu?

contact


Jeśli znasz już dokładne potrzeby uczestników, zachęcamy do przejrzenia katalogu dostępnych szkoleń. Jeżeli potrzebujesz doboru najlepszych rozwiązań i/lub rozwinięcia informacji o dostępnych tematach, zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą - telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy. Zbierzemy informacje na temat kluczowych celów, możliwości, preferencji, dotychczasowego doświadczenia i na tej podstawie przygotujemy propozycję, która będzie odpowiedzią na wszystkie potrzeby zespołu. Oprócz opisanych w katalogu, gotowych opcji, realizujemy także szkolenia dedykowane z programem w pełni dopasowanym do zagadnień, które uczestnicy chcą poruszyć. 

Podsumowując - wybierz opcję dostępną na naszej stronie lub porozmawiaj z nami o swoich potrzebach, a stworzymy szkolenie specjalnie dla Ciebie i Twojego zespołu!

W jakiej formie realizowane jest szkolenie?

contact


Nasze szkolenia realizowane są w formie zdalnej lub stacjonarnej (w siedzibie klienta, w naszym krakowskim biurze lub w sali szkoleniowej w wybranym mieście w Polsce) - w zależności od preferencji klienta. W przypadku niektórych tematów zalecamy jednak formę stacjonarną, z uwagi na specyfikę części warsztatowej, w której istotny jest np. trening komunikacji niewerbalnej czy rozwój kompetencji miękkich. Taka informacja jest zawarta w opisie poszczególnych szkoleń.

Ile trwa szkolenie i jaki jest jego przebieg?

contact


Czas trwania szkolenia uzależniony jest od wybranej tematyki i zakresu - realizujemy zarówno te jedno-, jak i kilkudniowe. Dzień szkoleniowy trwa 7 godzin zegarowych, w których zawarte są 3 przerwy - dwie kawowe (15 minut) i obiadowa (30 minut), każdorazowo ustalane z trenerem na początku szkolenia. 

Ostateczny przebieg szkolenia zależy od naszych wspólnych ustaleń oraz od tematu szkolenia. Każde szkolenie kończy się podsumowaniem i rozdaniem certyfikatów, a w niektórych przypadkach także konsultacjami indywidualnymi. W przypadku szkoleń realizowanych online, uczestnicy otrzymują certyfikaty na wskazane adresy e-mail. 

Jak duże są grupy uczestników?

contact


Wielkość grupy uzależniamy od zakresu i tematyki - w przypadku szkoleń skoncentrowanych na zagadnieniach teoretycznych, rekomendujemy grupy do 15 uczestników, natomiast szkolenia, w których występuje rozbudowana część warsztatowa, są najefektywniejsze w zespołach do 8-10 osób. Warto wziąć pod uwagę, że niezależnie od tematu, szkolenia nastawione są na ćwiczenia praktyczne wykonywane indywidualnie bądź w grupach, co za tym idzie, kameralne grupy (do 10 osób) umożliwiają trenerowi konsultowanie indywidualnych potrzeb uczestników.

Od czego zależy wycena szkolenia?

contact


Ostateczna wycena szkolenia uzależniona jest od m.in.:

  • terminu szkolenia,
  • lokalizacji - w przypadku szkoleń stacjonarnych, musimy wziąć pod uwagę koszty logistyczne związane z dojazdem czy noclegami dla trenera, wynajmem odpowiedniej sali konferencyjnej, cateringiem itp.,
  • liczby i poziomu zaawansowania uczestników,
  • tematyki szkolenia,
  • dodatkowych potrzeb (np. wydłużenia części warsztatowej, konsultacji indywidualnych, szkolenia w języku obcym).

Jeśli zachodzi potrzeba uwzględnienia innych dodatkowych elementów przygotowania szkolenia, każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie.

Co może się przydać do udziału w szkoleniu?

contact


W większości przypadków jedyne, czego potrzeba, to dobre nastawienie i chęć nauki 🙂

Jeśli jednak specyfika szkolenia wymaga dodatkowego przygotowania, poinformujemy Cię o tym. Będą to kwestie, które pomogą nam usprawnić przebieg szkolenia:

  • merytoryczne, np. opracowanie listy tematów stanowiących wyzwania dla uczestników,
  • techniczne, np. odpowiednie oprogramowanie lub dodatkowy sprzęt.

Czy otrzymam certyfikat?

contact


Tak, po przeprowadzonym szkoleniu uczestnicy otrzymują imienne certyfikaty uczestnictwa.

Zapisany uczestnik nie może wziąć udziału w szkoleniu - czy można anulować jego zapis i zmniejszyć cenę?

Bezkosztowa rezygnacja jest możliwa na 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku szkoleń zamkniętych proponujemy ustalenie nowego, dogodnego terminu.

W jakich językach prowadzone są szkolenia?

contact


Wszystkie szkolenia prowadzone są w języku polskim. Na życzenie klienta możemy przygotować szkolenie w języku angielskim bądź innym wybranym, dobierając odpowiednich trenerów lub korzystając z usług tłumacza. 

Czy realizujecie szkolenia w weekendy? W jakich godzinach odbywają się szkolenia?

contact


Szkolenia realizujemy zarówno w dni powszednie, jak i w weekendy - w zależności od preferencji klienta. 

Standardowe godziny prowadzenia szkoleń to 9:00 - 16:00 czasu lokalnego, jeśli w toku zamówienia szkolenia nie powstaną inne ustalenia.

Czy realizujecie szkolenia z dofinansowaniem oraz czy pomagacie w ich pozyskiwaniu na szkolenia?

contact


Tak, realizujemy szkolenia z dofinansowaniem ze środków krajowych (Krajowy Fundusz Szkoleniowy) oraz ze środków unijnych (m.in. Baza Usług Rozwojowych). 

Jeśli klient jest zainteresowany udziałem w szkoleniu z dofinansowaniem, pomagamy w przygotowaniu odpowiedniej dokumentacji oraz prowadzimy przez cały proces uzyskania dofinansowania, od przygotowania wniosku aż po dokumentację rozliczeniową, składaną u operatora projektu. Aby omówić szczegóły, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@bloomvise.pl

kontakt

Paulina Granisz photo
Paulina Granisz Account Manager +48 513 070 642 p.granisz@bloomvise.pl