Szkolenia i konsultacje to usługi, które z powodzeniem realizujemy dla klientów Bloomvise już od ponad dwóch lat. Intensyfikacja tych działań oraz stale rosnąca liczba zainteresowanych przedsiębiorców w ostatnich miesiącach sprawiła, że postanowiliśmy oficjalnie wyodrębnić dział consultingu i rozwijać go jeszcze bardziej.
Bloomvise Consulting to specjaliści z Bloomvise, a także liczni eksperci z zaprzyjaźnionych firm. Zrzeszamy osoby, które od wielu lat działają na różnych płaszczyznach, w rozmaitych branżach i na różnorodnych rynkach. Doświadczenie i kompetencje ekspertów połączone z wypracowanym w Bloomvise modelem współpracy to gwarancja synergii, dzięki której dostarczymy Twojej firmie dokładnie takie rozwiązania, jakich potrzebuje.
Nasi eksperci posiadają doświadczenie w bardzo wielu obszarach, jednak najczęściej współpracujemy z następującymi branżami:
Twoja branża nie znalazła się na powyższej liście? Skontaktuj się z nami, a znajdziemy dla Ciebie specjalistę, który doskonale ją zna.
Na co dzień znajdziesz nas w Krakowie, jednak współpracujemy z klientami z całej Europy. Możliwa jest współpraca w pełni zdalna, jednak jeśli tak jak my, jesteś zwolennikiem poznania się na żywo - żaden problem! Chętnie odwiedzimy Cię w Twojej siedzibie lub zaprosimy na kawę do naszego krakowskiego biura.
Zapoznaj się z opisami przedstawionymi na stronie. Pomogą Ci zdecydować, który obszar usług odpowiada Twoim aktualnym potrzebom. Z uwagi na specyfikę współpracy, zachęcamy również do kontaktu telefonicznego lub poprzez formularz kontaktowy. Nasi doradcy skontaktują się z Tobą i chętnie omówią kwestie, które będą miały wpływ na przygotowaną później propozycję współpracy.
Każde szkolenie może zostać zrealizowane przy wsparciu ze środków krajowych (KFS) lub unijnych (m.in. Akademia HR, BUR). Jeśli chcesz skorzystać z dofinansowania lub już je uzyskałeś, poinformuj nas o tym podczas rozmowy. Omówimy dalsze kroki. 🙂
Jak zapisać się na szkolenie?
Na szkolenie możesz zapisać się, wypełniając formularz kontaktowy. Skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o dalszych krokach.
Najpierw porozmawiamy o Twoich potrzebach dotyczących zakresu merytorycznego szkolenia, a także omówimy kwestie organizacyjne, takie jak liczba uczestników czy lokalizacja szkolenia. Po ustaleniu szczegółów przygotujemy spersonalizowaną ofertę wraz z formularzem zamówienia.
Przesłanie wypełnionego i podpisanego formularza będzie jednoznaczne z akceptacją naszych „Warunków świadczenia usług” oraz zamówieniem realizacji wybranego szkolenia.
Szkolenie zrealizujemy w umówionym wcześniej terminie, a po jego zakończeniu wystawimy fakturę z 14-dniowym terminem płatności. (Jeśli potrzebujesz faktury przed szkoleniem, bądź z wydłużonym terminem płatności - zgłoś sprawę do koordynatora.)
Jak dobrać szkolenie dla swojego zespołu?
Jeśli znasz już dokładne potrzeby uczestników, zachęcamy do przejrzenia katalogu dostępnych szkoleń. Jeżeli potrzebujesz doboru najlepszych rozwiązań i/lub rozwinięcia informacji o dostępnych tematach, zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą - telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy. Zbierzemy informacje na temat kluczowych celów, możliwości, preferencji, dotychczasowego doświadczenia i na tej podstawie przygotujemy propozycję, która będzie odpowiedzią na wszystkie potrzeby zespołu. Oprócz opisanych w katalogu, gotowych opcji, realizujemy także szkolenia dedykowane z programem w pełni dopasowanym do zagadnień, które uczestnicy chcą poruszyć.
Podsumowując - wybierz opcję dostępną na naszej stronie lub porozmawiaj z nami o swoich potrzebach, a stworzymy szkolenie specjalnie dla Ciebie i Twojego zespołu!
W jakiej formie realizowane jest szkolenie?
Nasze szkolenia realizowane są w formie zdalnej lub stacjonarnej (w siedzibie klienta, w naszym krakowskim biurze lub w sali szkoleniowej w wybranym mieście w Polsce) - w zależności od preferencji klienta. W przypadku niektórych tematów zalecamy jednak formę stacjonarną, z uwagi na specyfikę części warsztatowej, w której istotny jest np. trening komunikacji niewerbalnej czy rozwój kompetencji miękkich. Taka informacja jest zawarta w opisie poszczególnych szkoleń.
Ile trwa szkolenie i jaki jest jego przebieg?
Czas trwania szkolenia uzależniony jest od wybranej tematyki i zakresu - realizujemy zarówno te jedno-, jak i kilkudniowe. Dzień szkoleniowy trwa 7 godzin zegarowych, w których zawarte są 3 przerwy - dwie kawowe (15 minut) i obiadowa (30 minut), każdorazowo ustalane z trenerem na początku szkolenia.
Ostateczny przebieg szkolenia zależy od naszych wspólnych ustaleń oraz od tematu szkolenia. Każde szkolenie kończy się podsumowaniem i rozdaniem certyfikatów, a w niektórych przypadkach także konsultacjami indywidualnymi. W przypadku szkoleń realizowanych online, uczestnicy otrzymują certyfikaty na wskazane adresy e-mail.
Jak duże są grupy uczestników?
Wielkość grupy uzależniamy od zakresu i tematyki - w przypadku szkoleń skoncentrowanych na zagadnieniach teoretycznych, rekomendujemy grupy do 15 uczestników, natomiast szkolenia, w których występuje rozbudowana część warsztatowa, są najefektywniejsze w zespołach do 8-10 osób. Warto wziąć pod uwagę, że niezależnie od tematu, szkolenia nastawione są na ćwiczenia praktyczne wykonywane indywidualnie bądź w grupach, co za tym idzie, kameralne grupy (do 10 osób) umożliwiają trenerowi konsultowanie indywidualnych potrzeb uczestników.
Od czego zależy wycena szkolenia?
Ostateczna wycena szkolenia uzależniona jest od m.in.:
Jeśli zachodzi potrzeba uwzględnienia innych dodatkowych elementów przygotowania szkolenia, każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie.
Co może się przydać do udziału w szkoleniu?
W większości przypadków jedyne, czego potrzeba, to dobre nastawienie i chęć nauki 🙂
Jeśli jednak specyfika szkolenia wymaga dodatkowego przygotowania, poinformujemy Cię o tym. Będą to kwestie, które pomogą nam usprawnić przebieg szkolenia:
Czy otrzymam certyfikat?
Tak, po przeprowadzonym szkoleniu uczestnicy otrzymują imienne certyfikaty uczestnictwa.
Zapisany uczestnik nie może wziąć udziału w szkoleniu - czy można anulować jego zapis i zmniejszyć cenę?
Bezkosztowa rezygnacja jest możliwa na 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku szkoleń zamkniętych proponujemy ustalenie nowego, dogodnego terminu.
W jakich językach prowadzone są szkolenia?
Wszystkie szkolenia prowadzone są w języku polskim. Na życzenie klienta możemy przygotować szkolenie w języku angielskim bądź innym wybranym, dobierając odpowiednich trenerów lub korzystając z usług tłumacza.
Czy realizujecie szkolenia w weekendy? W jakich godzinach odbywają się szkolenia?
Szkolenia realizujemy zarówno w dni powszednie, jak i w weekendy - w zależności od preferencji klienta.
Standardowe godziny prowadzenia szkoleń to 9:00 - 16:00 czasu lokalnego, jeśli w toku zamówienia szkolenia nie powstaną inne ustalenia.
Czy realizujecie szkolenia z dofinansowaniem oraz czy pomagacie w ich pozyskiwaniu na szkolenia?
Tak, realizujemy szkolenia z dofinansowaniem ze środków krajowych (Krajowy Fundusz Szkoleniowy) oraz ze środków unijnych (m.in. Baza Usług Rozwojowych).
Jeśli klient jest zainteresowany udziałem w szkoleniu z dofinansowaniem, pomagamy w przygotowaniu odpowiedniej dokumentacji oraz prowadzimy przez cały proces uzyskania dofinansowania, od przygotowania wniosku aż po dokumentację rozliczeniową, składaną u operatora projektu. Aby omówić szczegóły, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@bloomvise.pl