Szkolenie dla pracowników sklepu - obsługa klienta

Szkolenie z obsługi klienta w handlu detalicznym ma na celu pokazanie Uczestnikom jak poprawić obsługę klienta w sklepie. Uczestnicy będą doskonalić umiejętności efektywnej komunikacji z klientem, budowania relacji z klientem, a także dowiedzą się jak radzić sobie z trudnym klientem w sklepie.

zapytaj o szkolenie
training main img
Moduł 1
Wprowadzenie

Przedstawienie tematyki oraz celów szkolenia.

Wprowadzenie teoretyczne do pojęć z zakresu obsługi klienta.

Moduł 2
Komunikacja

Teoretyczne wprowadzenie do komunikacji niewerbalnej.

Rola komunikacji niewerbalnej w sprzedaży bezpośredniej.

Formy wykorzystania wiedzy w praktyce.

Teoretyczne wprowadzenie do komunikacji werbalnej.

Zastosowanie wiedzy z komunikacji werbalnej w rozmowach sprzedażowych.

Perswazja w procesie sprzedażowym.

Moduł 3
Relacja z klientem

Pierwsze dobre wrażenie.

Nawiązywanie pierwszego kontaktu z klientem i budowanie relacji.

Aktywne słuchanie.

Rola empatii w kontakcie z klientem.

Badanie i zrozumienie potrzeb klienta.

Moduł 4
Komunikacja sprzedażowa z klientem

Skuteczny wywiad z klientem (pytania otwarte i zamknięte).

Typy klientów.

Badanie i zrozumienie potrzeb klienta.

Rozpoznanie problemów.

Skuteczne proponowanie rozwiązań.

Zwiększanie wartości zakupu poprzez skuteczne doradztwo.

Moduł 5
Sytuacje wymagające

Trudny klient.

Metody rozwiązywania konfliktów.

Komunikacja w przypadku przyjmowania reklamacji od klienta niezadowolonego.

Moduł 6
Symulacje i ćwiczenia

Trening ze skutecznego nawiązywania pierwszego kontaktu z klientem.

Trening z badania potrzeb klienta.

Rozmowy sprzedażowe z różnymi typami klientów (badający, wymagający, niepewny, niezadowolony).

Moduł 7
Podsumowanie

Jakie efekty przynosi szkolenie

Dla uczestników

consulting arrow

Szkolenie z obsługi klienta w handlu detalicznym, nauczy pracowników:

  • jak efektywnie obsługiwać klientów, zwiększyć skuteczność w nawiązywaniu kontaktów z klientem oraz budować długotrwałe relacje,
  • jak rozwinąć umiejętności komunikacyjne, zarówno werbalne, jak i niewerbalne,
  • jak radzić sobie z trudnym klientem w sklepie.

Dla firmy

consulting arrow

  • Poprawa jakości obsługi klienta.
  • Wyższa satysfakcja klientów i lojalność wobec firmy.
  • Zwiększenie wyników sprzedażowych.
  • Redukcja konfliktów z klientami oraz lepsze zarządzanie sytuacjami problematycznymi.
  • Poprawa wizerunku firmy.

Pozostałe informacje

Dla kogo

Szkolenie dla:

  • doradców klienta,
  • pracowników sklepu,
  • sprzedawców detalicznych,
  • konsultantów sprzedaży
  • sprzedawców
  • pracowników retail.

Cena

Szkolenia otwarte Zapytaj o wycenę

Szkolenia zamknięte

zapytaj o cenę

Mamy do Ciebie kilka pytań!

Cieszymy się, że zainteresowało Cię to szkolenie. Podaj nam najważniejsze informacje, a my skontaktujemy się z Tobą w sprawie oferty w ciągu 1 dnia roboczego.

forma szkolenia