Szkolenie z obsługi klienta w handlu detalicznym ma na celu pokazanie Uczestnikom jak poprawić obsługę klienta w sklepie. Uczestnicy będą doskonalić umiejętności efektywnej komunikacji z klientem, budowania relacji z klientem, a także dowiedzą się jak radzić sobie z trudnym klientem w sklepie.
zapytaj o szkoleniePrzedstawienie tematyki oraz celów szkolenia.
Wprowadzenie teoretyczne do pojęć z zakresu obsługi klienta.
Teoretyczne wprowadzenie do komunikacji niewerbalnej.
Rola komunikacji niewerbalnej w sprzedaży bezpośredniej.
Formy wykorzystania wiedzy w praktyce.
Teoretyczne wprowadzenie do komunikacji werbalnej.
Zastosowanie wiedzy z komunikacji werbalnej w rozmowach sprzedażowych.
Perswazja w procesie sprzedażowym.
Pierwsze dobre wrażenie.
Nawiązywanie pierwszego kontaktu z klientem i budowanie relacji.
Aktywne słuchanie.
Rola empatii w kontakcie z klientem.
Badanie i zrozumienie potrzeb klienta.
Skuteczny wywiad z klientem (pytania otwarte i zamknięte).
Typy klientów.
Badanie i zrozumienie potrzeb klienta.
Rozpoznanie problemów.
Skuteczne proponowanie rozwiązań.
Zwiększanie wartości zakupu poprzez skuteczne doradztwo.
Trudny klient.
Metody rozwiązywania konfliktów.
Komunikacja w przypadku przyjmowania reklamacji od klienta niezadowolonego.
Trening ze skutecznego nawiązywania pierwszego kontaktu z klientem.
Trening z badania potrzeb klienta.
Rozmowy sprzedażowe z różnymi typami klientów (badający, wymagający, niepewny, niezadowolony).
Szkolenie z obsługi klienta w handlu detalicznym, nauczy pracowników:
Szkolenie dla:
Szkolenia otwarte Zapytaj o wycenę
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę