Wykorzystanie social mediów w marketingu to niezwykle szeroki temat. Celem tego szkolenia jest przedstawienie pełnego spektrum możliwości, jakie dają nam popularne kanały i stworzenie fundamentu, na którym możliwe będzie rozwijanie umiejętności w zakresie: opracowywania strategii komunikacji, tworzenia treści oraz wdrażania kampanii.
zapytaj o szkolenieWprowadzenie.
Sposoby wykorzystania social mediów w sprzedaży oraz budowaniu wizerunku.
TikTok
X (Twitter)
YouTube
Wstęp do tworzenia strategii komunikacji w social mediach.
Dobór kanałów w zależności od potrzeb i celów biznesowych.
Marka osobista a kanały firmowe.
Performance marketing - omówienie ogólnych zasad działania na podstawie META ADS.
Content marketing w oparciu o cele biznesowe.
Przegląd dostępnych narzędzi do tworzenia treści oraz planowania pracy.
Monitoring efektów działań w social mediach.
Przygotowanie materiałów do tworzenia treści w social mediach.
Zadanie polegające na doborze kanałów oraz formatów treści dla firmy X.
Omówienie wyników oraz wnioski.
Szkolenie skierowane jest do firm, instytucji oraz osób indywidualnych, chcących przekrojowo poznać dostępne kanały w social mediach, nauczyć się je obsługiwać i tworzyć podstawowe treści. Szkolenie stanowi fundament do dalszego rozwoju w tym zakresie.
Szkolenia otwarte od 740 zł netto
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę