Social Media Marketing dla początkujących

Wykorzystanie social mediów w marketingu to niezwykle szeroki temat. Celem tego szkolenia jest przedstawienie pełnego spektrum możliwości, jakie dają nam popularne kanały i stworzenie fundamentu, na którym możliwe będzie rozwijanie umiejętności w zakresie: opracowywania strategii komunikacji, tworzenia treści oraz wdrażania kampanii.

zapytaj o szkolenie
training main img
Moduł 1
Social media w marketingu

Wprowadzenie.

Sposoby wykorzystania social mediów w sprzedaży oraz budowaniu wizerunku.

Moduł 2
Kanały w social mediach, podstawowe zapoznanie z ich możliwościami oraz formatami treści

Facebook

Instagram

LinkedIn

TikTok

Pinterest

X (Twitter)

YouTube

Moduł 3
Social media w biznesie

Wstęp do tworzenia strategii komunikacji w social mediach.

Dobór kanałów w zależności od potrzeb i celów biznesowych.

Marka osobista a kanały firmowe.

Moduł 4
Performance a content

Performance marketing - omówienie ogólnych zasad działania na podstawie META ADS.

Content marketing w oparciu o cele biznesowe.

Moduł 5
Planowanie pracy i narzędzia

Przegląd dostępnych narzędzi do tworzenia treści oraz planowania pracy.

Monitoring efektów działań w social mediach.

Przygotowanie materiałów do tworzenia treści w social mediach.

Moduł 6
Część warsztatowa

Zadanie polegające na doborze kanałów oraz formatów treści dla firmy X.

Omówienie wyników oraz wnioski.

Jakie efekty przynosi szkolenie

Dla uczestników

consulting arrow

  • Poznanie podstawowych pojęć z zakresu social mediów.
  • Poznanie dostępnych kanałów, formatów treści oraz performance marketingu.
  • Nabycie umiejętności planowania działań w zgodzie z celami biznesowymi, obsługi kanałów w social mediach (tworzenie kanałów oraz emisja treści) oraz podstawowego monitorowania i raportowania efektów działań.

Dla firmy

consulting arrow

  • Zespół potrafi współpracować z firmami zewnętrznymi w zakresie prowadzenia działań w social mediach i potrafi monitorować efekty.
  • Uczestnik ma podstawy do tego, aby rozwijać swoje kompetencje w zakresie social mediów.
  • Uczestnik potrafi samodzielnie prowadzić działania w social mediach na podstawowym poziomie.
  • Zespół potrafi optymalizować pracę dzięki znajomości dostępnych narzędzi.
  • Zespół jest w stanie samodzielnie gromadzić i przetwarzać materiały, które mogą zostać wykorzystane w social mediach.

Pozostałe informacje

Dla kogo

Szkolenie skierowane jest do firm, instytucji oraz osób indywidualnych, chcących przekrojowo poznać dostępne kanały w social mediach, nauczyć się je obsługiwać i tworzyć podstawowe treści. Szkolenie stanowi fundament do dalszego rozwoju w tym zakresie.

  • Małe i średnie firmy
  • Organizacje pozarządowe i instytucje
  • Uczelnie
  • Osoby indywidualne, którym powierzone zostały zadania w zakresie wsparcia działań marketingowych w firmie

Cena

Szkolenia otwarte od 740 zł netto

Szkolenia zamknięte

zapytaj o cenę

Mamy do Ciebie kilka pytań!

Cieszymy się, że zainteresowało Cię to szkolenie. Podaj nam najważniejsze informacje, a my skontaktujemy się z Tobą w sprawie oferty w ciągu 1 dnia roboczego.

forma szkolenia