Szkolenie koncentruje się na skutecznej współpracy w projektach, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania konfliktami w zespole. Uczestnicy poznają i przećwiczą praktyczne techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Przykłady analizowane podczas warsztatów są dostosowane do realiów biznesowych uczestników lub opracowywane na bieżąco. Dzięki połączeniu mini-wykładów i ćwiczeń, każdy uczestnik wypracuje własne strategie i rozwiązania do wdrożenia w pracy.
zapytaj o szkolenieSpontaniczność (Ad hoc)
Procedury (Procedural)
Relacyjność (Relational)
Zintegrowana współpraca (Intergated)
Przewidywalność i prognozowanie (Predictive)
Poziomy komunikacji
Komunikat i feedback
Prawa asertywności w komunikacji
Style komunikacji i myślenia – dlaczego różnorodność jest nam potrzebna i jak się rozumieć?
Zaangażowanie (Commitment)
Skupienie (Focusing)
Szacunek (Respect)
Odwaga (Courage)
Identyfikacja partnerów we współpracy.
Kim jest mój Partner w projekcie?
Mapa Partnerów.
Mapa interakcji z Partnerami – kluczowe czynniki i efekty współpracy.
Partner experience journey – model współpracy w praktyce.
Zespół i cykl rozwoju zespołu.
Role w zespole – test Belbina.
Kształtowanie postaw, zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację.
Procesy decyzyjne i porozumienie.
Argumentacja i przekonywanie innych.
Kreatywne myślenie, rozwiązywanie problemów i kształtowanie postaw nastawionych na współpracę w zespole – techniki i narzędzia.
Fazy i schematy konfiktu.
Emocje w konfikcie.
Komunikacja i rywalizacja – komunikacja argumentacyjna i komunikacja oparta o współpracę.
Kolory komunikacji – dlaczego czasem myślimy, że się nie lubimy i jak to rozwiązać?
Uczestnicy:
Firma:
Szkolenia otwarte Zapytaj o wycenę
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę