Od pomysłu do wdrożenia. Proces wdrażania nowych produktów i usług.

Celem szkolenia jest poznanie procesu, ścieżki, która pozwala określić potrzebę rynkową, określić założenia wstępne rozwiązania, pokazać sposoby projektowania rozwiązania oraz jego rozwój i wdrożenie. Dzisiejszy rynek jest rynkiem bardzo konkurencyjnym, na którym gramy ceną, bądź nowością, jakością, innowacyjnością. Wiemy, że tak jest, ale często nie wiemy jak to krok po kroku zrealizować. Często przez proces wiedzie nas intuicja, doświadczenie branżowe, ale naszym rozwiązaniom nadal brakuje świeżości, i efekt wdrożeniowy jest krótko trwały. Mikro, mały, średni biznes, często boryka się z liczną konkurencją, a proces wdrażania nowych rozwiązań wydaje się być zarezerwowany tylko dla tych "graczy", którzy mają olbrzymie środki inwestycyjne. Nic bardziej mylnego, nawet podmioty o skromniejszych budżetach są w stanie nauczyć się procesu i realizować go własnymi siłami. Zatem jeśli chcesz poznać etapy procesu, ścieżki, narzędzia, warto skorzystać z tej wiedzy. Szkolenie dostępne w wersjach: 1) Szkolenie teoretyczne - 4 godziny; 2) Szkolenie + warsztat prezentujący narzędzia - 7 godzin; 3) Szkolenie + warsztat prezentujący narzędzia + praktyczne case study - 14 - 21 godzin.

zapytaj o szkolenie
training main img
Moduł 1
Wielowymiarowa analiza rynku i potrzeb
Moduł 2
Tworzenie idei
Moduł 3
Walidacja pomysłu i tworzenie koncepcji rozwiązania
Moduł 4
Projektowanie i rozwój
Moduł 5
Prace przedwdrożeniowe
Moduł 6
Implementacje
Moduł 7
Zbieranie informacji powdrożeniowej

Jakie efekty przynosi szkolenie

Dla uczestników

consulting arrow

  • Zdobycie wiedzy wspierającej rozwój kompetencji analitycznych.
  • Nauka nieszablonowego spojrzenia na firmę, jej potencjał oraz własne umiejętności i wiedzę
  • Inspiracja do dalszego rozwoju w specjalistycznych obszarach i zadaniach w ramach procesu
  • (W przypadku warsztatów) Rozwijanie umiejętności pracy zespołowej, empatii i efektywnej współpracy.

Dla firmy

consulting arrow

  • Wyszkolona kadra, która może wewnętrznie podejmować zadanie opracowania koncepcji nowego wyrobu / usługi.
  • Bardziej świadome podejście do procesu rozwoju i wdrożenia nowego produktu.
  • Zwiększenie świadomości o posiadanych kompetencjach pracowników oraz o ewentualnym braku określonych kompetencji, co może być przyczynkiem do pozyskania nowego specjalisty, albo rozszerzenia kompetencji posiadanych członków zespołu.
  • Budowa interdyscyplinarnych zespołów wewnątrz podmiotu, powoływanych do działania pod określony projekt, pozwala takiemu projektowi od początku być weryfikowanym i kształtowanym przez pryzmat różnych potrzeb, doświadczeń, procesów wewnątrz organizacji.

Pozostałe informacje

Dla kogo

Szkolenie skierowane do:

  • Prezesów, członków zarządu małych i średnich firm, pracowników z obszaru sprzedaży, marketingu, projektowania i produkcji.

Cena

Szkolenia otwarte Zapytaj o wycenę

Szkolenia zamknięte

zapytaj o cenę

Mamy do Ciebie kilka pytań!

Cieszymy się, że zainteresowało Cię to szkolenie. Podaj nam najważniejsze informacje, a my skontaktujemy się z Tobą w sprawie oferty w ciągu 1 dnia roboczego.

forma szkolenia