Marketing w placówkach medycznych to rozwiązanie dla tych, którzy zastanawiają się jak zwiększyć rozpoznawalność placówki medycznej, w której pracują. Reklama i promocja w medycynie skupia się na marce osobistej pracownika, dlatego szkolenie przedstawi m.in. metody budowania własnego wizerunku. Uczestnicy poznają strategie kreowania pozytywnego przekazu oraz dowiedzą się, jakie korzyści wynikają z profesjonalnego podejścia do marketingu w placówkach medycznych. Program uwzględnia także omówienie aspektów prawnych i etycznych związanych z promocją.
zapytaj o szkolenieDefinicja i znaczenie wizerunku w placówce medycznej.
Rola pracowników w budowaniu wizerunku.
Przykłady korzyści wynikających z pozytywnego wizerunku placówki medycznej.
Wprowadzenie do koncepcji marki osobistej.
Dlaczego marka osobista jest istotna w budowaniu wizerunku placówki medycznej.
Praktyczne wskazówki i strategie budowania marki osobistej.
Przedstawienie konkretnych przykładów i case studies związanych z budowaniem wizerunku placówki medycznej.
Omówienie strategii, które przyniosły sukces.
Informacje na temat aspektów prawnych związanych z promocją placówki medycznej.
Podkreślenie znaczenia przestrzegania przepisów etycznych w działaniach marketingowych.
Szkolenia otwarte Zapytaj o wycenę
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę