Komunikacja wewnętrzna w administracji

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, sukces organizacji zależy nie tylko od indywidualnych umiejętności pracowników, ale przede wszystkim od ich zdolności do efektywnej współpracy w zespole. Szkolenia z umiejętności interpersonalnych dla administracji mają na celu wzmocnienie kluczowych kompetencji zespołowych, takich jak efektywna komunikacja, myślenie krytyczne, uważność, asertywność oraz kreatywność.

zapytaj o szkolenie
training main img
Moduł 1
Rozgrzewka i wprowadzenie

Ćwiczenie rozgrzewkowe promujące interakcję i współpracę

Moduł 2
Wprowadzenie do efektywnej komunikacji

Prezentacja zasad efektywnej komunikacji: słuchanie aktywne i dawanie konstruktywnych opinii.

FUKO

GROW

TOC - Theory of Constraints (Teoria Ograniczeń)

Mapa Empatii: Narzędzie do zrozumienia perspektyw innych osób.

Moduł 3
Myślenie krytyczne i myślenie pytaniami

Warsztaty na temat rozwoju myślenia krytycznego i angażowania się w myślenie pytaniami, aby zrozumieć i rozwiązać problemy zespołowe.

TOC - (Ponowne przedstawienie Teorii Ograniczeń w kontekście myślenia krytycznego).

Poznaj 10 zasad critical thinking (myślenia krytycznego).

Moduł 4
Uważność i asertywność w relacjach

Sesja na temat praktykowania uważności w relacjach oraz rozwijania asertywności, szczególnie w kontakcie z klientami.

Moduł 5
Budowanie relacji i wspólne rozwiązywanie problemów

Ćwiczenia z zakresu budowania zaufania i wspierania się nawzajem w zespole.

Praktyczne ćwiczenia z zakresu wspólnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.

Moduł 6
Omówienie i refleksja

Dyskusja na temat doświadczeń uczestników, omówienie tego, jak można zastosować nowe umiejętności w praktyce.

Wyznaczenie kroków do przodu i planów na przyszłość w celu kontynuowania rozwoju zespołu.

Jakie efekty przynosi szkolenie

Dla uczestników

consulting arrow

  • Poprawa efektywności osobistej, lepsze zarządzanie czasem oraz umiejętność skutecznej komunikacji.
  • Rozwijanie umiejętności krytycznego myślenia i twórczego podejścia do rozwiązywania problemów.
  • Budowanie zaufania, umiejętność efektywnego współdziałania oraz praktykowanie asertywności i uważności w relacjach.

Dla firmy

consulting arrow

  • Lepsza organizacja pracy i skuteczniejsza współpraca w zespole.
  • Poprawa atmosfery w pracy i zwiększenie zaangażowania pracowników.
  • Pobudzenie kreatywności i innowacyjnego podejścia pracowników.

Pozostałe informacje

Dla kogo

Szkolenie dla zespołów na różnych szczeblach organizacji, które chcą poprawić jakość współpracy i zwiększyć zaangażowanie. W szczególności polecane pracownikom administracji.

Cena

Szkolenia otwarte Zapytaj o wycenę

Szkolenia zamknięte

zapytaj o cenę

Mamy do Ciebie kilka pytań!

Cieszymy się, że zainteresowało Cię to szkolenie. Podaj nam najważniejsze informacje, a my skontaktujemy się z Tobą w sprawie oferty w ciągu 1 dnia roboczego.

forma szkolenia