Efektywna współpraca z klientem

Szkolenie z efektywnej współpracy skupia się na rozwijaniu umiejętności budowania relacji z klientami oraz zespołem, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w zespole. Uczestnicy uczą się świadomego zarządzania emocjami i asertywności. Program obejmuje również praktyczne warsztaty i ćwiczenia, które wspierają rozwój profesjonalnych kompetencji.

zapytaj o szkolenie
training main img
Moduł 1
Partnerstwo we współdziałaniu – znaczenie budowania relacji w pracy z klientem

Wizerunek a relacja – jak istotne jest świadome budowanie wizerunku w pracy z klientem i w zespole

Zachowania proaktywne – czym jest efektywność w kontekście współpracy z klientem i jak ją rozwijać

Metody współpracy w oparciu o analizę potrzeb klienta

Oczekiwania a ograniczenia – jak świadomie zarządzać potrzebami klienta w impasie

Moduł 2
Komunikacja i skuteczne działanie

Istota pozytywnej komunikacji – budowanie świadomej komunikacji w kontekście partnerskiej postawy w obsłudze klienta

Informacja zwrotna – aktywne podejście do udzielania feedbacku w zależności od sytuacji

Bariery komunikacyjne – jak sobie radzić w obliczu blokad komunikacyjnych

Narzędzia komunikacyjne – efektywność działania poprzez komunikację

Model komunikacji 7C – jak skutecznie przedstawiać swoje stanowisko

Moduł 3
Emocje i współdziałanie

Zarządzanie emocjami – znaczenie procesu zarządzania emocjami w pracy z klientem i ze współpracownikami

Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresowymi – jak skutecznie panować nad emocjami

Analiza przypadków – omówienie sytuacji trudnych wskazanych przez uczestników szkolenia

Moduł 4
Współdziałanie w nurcie asertywnym

Faktyczny wymiar asertywność

Techniki asertywne a efektywność i współdziałanie

Modelowanie zachowań w kontekście efektywność i skuteczności

Moduł 5
Współdziałanie w kontekście efektywności i profesjonalizmu

Warsztat zespołowy z tworzenia zasad współdziałania zarówno w pracy z klientem, jak i ze współpracownikami

Zasady pracy w zespole – reguły szyte na miarę

Osobowość a współdziałanie – autoanaliza

Moduł 6
Komunikacja w modelu partnerstwa i proaktywność

Warsztaty zespołowe z tworzenia modeli komunikacyjnych dostosowanych do efektywnej pracy z klientem oraz ze współpracownikami

Istota komunikacji – w kontekście mailowym

Przekazywanie informacji w zespole

Jakie efekty przynosi szkolenie

Dla uczestników

consulting arrow

  • Rozwinięcie umiejętności skutecznej komunikacji z klientem i współpracownikami.
  • Nauczenie się jak zarządzać emocjami oraz radzić sobie ze stresem w trudnych sytuacjach.
  • Zwiększenie asertywności i pewności siebie w kontakcie z klientem oraz w pracy zespołowej.

Dla firmy

consulting arrow

  • Poprawa jakości obsługi klienta poprzez lepsze zrozumienie jego potrzeb i budowanie długotrwałych relacji.
  • Wzrost efektywności zespołu dzięki lepszej komunikacji oraz wspólnym zasadom współpracy.
  • Zmniejszenie poziomu stresu pracowników.
  • Wyższa produktywność i zaangażowanie pracowników.

Pozostałe informacje

Dla kogo

  • Pracownicy działów administracji
  • Pracownicy działów obsługi klienta
  • Kadra zarządzająca

Cena

Szkolenia otwarte od 1290 zł netto

Szkolenia zamknięte

zapytaj o cenę

Mamy do Ciebie kilka pytań!

Cieszymy się, że zainteresowało Cię to szkolenie. Podaj nam najważniejsze informacje, a my skontaktujemy się z Tobą w sprawie oferty w ciągu 1 dnia roboczego.

forma szkolenia