Efektywna komunikacja w zespole - techniki i narzędzia

Celem szkolenia "Efektywna komunikacja w zespole - techniki i narzędzia" jest doskonalenie umiejętności komunikacyjnych oraz współpracy z zespołami i partnerami w organizacji w oparciu o praktyki rynkowe i nowoczesne trendy w zarządzaniu komunikacją. Uczestnicy szkolenia będą mogli poznać skuteczne techniki komunikacji, nowoczesne narzędzia komunikacyjne oraz strategie zarządzania komunikacją, niezbędne do funkcjonowania w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Dzięki temu zwiększą efektywność pracy zespołowej, poprawią przepływ informacji w firmie oraz nauczą się, jak rozwiązywać konflikty w środowisku pracy.Praktyczne techniki komunikacyjne nabyte w trakcie szkolenia pozwolą zwiększyć efektywność współpracy nie tylko wewnątrz zespołu, ale i zewnętrznie (z partnerami biznesowymi), co wpłynie na skuteczne zarządzanie projektami oraz osiąganie celów organizacyjnych.

zapytaj o szkolenie
training main img
Moduł 1
Komunikacja i współpraca - wprowadzenie

Poziomy komunikacji.

Prawa asertywności w komunikacji.

Moduł 2
Komunikacja i współpraca – efektywność

Komunikacja – czym jest styl komunikacji i dlaczego jest ważny w efektywnej komunikacji celów, motywowaniu i interakcji z zespołem i współpracownikami?

Składowe skutecznej komunikacji.

Efektywny komunikat – narzędzia i techniki.

Moduł 3
Wartości w zespole i współpracy – umowa zespołu

Commitment (zaangażowanie)

Focusing (skupienie)

Respect (szacunek)

Courage (odwaga)

Moduł 4
Z kim współpracuję?

Identyfikacja partnerów we współpracy.

Kim jest mój Partner?

Mapa Partnerów.

Mapa interakcji z Partnerami – kluczowe czynniki i efekty współpracy.

Partner experience journey – model współpracy w praktyce.

Moduł 5
Efektywna współpraca – tworzenie postaw odpowiedzialnych za rezultaty

Zespół i cykl rozwoju zespołu.

Role w zespole – test Belbina.

Kształtowanie postaw, zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację.

Procesy decyzyjne i porozumienie.

Argumentacja i przekonywanie innych.

Kreatywne myślenie, rozwiązywanie problemów i kształtowanie postaw nastawionych na współpracę w zespole – techniki i narzędzia.

Moduł 6
Podsumowanie szkolenia

Start – co wdrożę jako nową dobrą praktykę?

Stop – czego zaprzestanę?

Continue – co będę dalej stosował?

Jakie efekty przynosi szkolenie

Dla uczestników

consulting arrow

  • Rozwinięcie umiejętności skutecznej i asertywnej komunikacji w zespole oraz z partnerami.
  • Poznanie narzędzi i technik wspierających efektywność komunikacyjną i współpracę w organizacji.
  • Zwiększenie zaangażowania, odpowiedzialności oraz umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w zespole.
  • Zwiększenie efektywności pracy zespołowej.

Dla firmy

consulting arrow

  • Poprawa komunikacji wewnętrznej i współpracy między zespołami.
  • Zwiększenie zaangażowania pracowników.
  • Wyższa efektywność odpowiedzialność za rezultaty.
  • Udoskonalenie procesów decyzyjnych oraz rozwiązywania problemów w zespole.

Pozostałe informacje

Dla kogo

Szkolenie jest dedykowane liderom zespołów, menedżerom, specjalistom oraz wszystkim pracownikom odpowiedzialnym za komunikację i współpracę w organizacji, którzy chcą poprawić swoje umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji i współdziałania.

Cena

Szkolenia otwarte Zapytaj o wycenę

Szkolenia zamknięte

zapytaj o cenę

Mamy do Ciebie kilka pytań!

Cieszymy się, że zainteresowało Cię to szkolenie. Podaj nam najważniejsze informacje, a my skontaktujemy się z Tobą w sprawie oferty w ciągu 1 dnia roboczego.

forma szkolenia