Design Thinking jest uznaną na świecie metodą tworzenia innowacyjnych usług, procesów i produktów jak również jako kreatywne narzędzie pracy zespołowej. W centrum Design Thinking jest człowiek. Istotą metody jest właściwie zdefiniowany problem oraz skoncentrowanie na realnych potrzebach końcowego użytkownika. Świadomość tej istotnej różnicy ogranicza ryzyko porażki. Ta zasada również świetnie sprawdza się w pracy zespołowej w której Manager ma szansę realnie wypracować kreatywne metody pracy i w praktyce, razem z zespołem, stworzyć nowy model działania.
zapytaj o szkolenieKoncepcja użytkownika.
Kreatywne łamanie schematów.
Testowanie hipotez.
Plan na pracę zespołową.
Mapa empatii.
Mapa doświadczeń użytkownika.
Myśl pytaniami.
Historyjki użytkownika.
Synteza pozyskanych informacji.
Definicja problemu – Mapowanie problemu.
Perspektywa zespołu.
Burza mózgów.
Mapa pomysłów.
Brainstorming.
FUCO i FUO w generowaniu pomysłów.
Jak stworzyć podstawowy prototyp rozwiązania?
Jak na etapie tworzenia prototypu zachować perspektywę potrzeb naszego zespołu?
Daj się wypowiedzieć - co o rozwiązaniu mówią członkowie zespołu?
Wyznaczenie obszaru testowania.
Ustalenie zakresu testów.
Fazowanie.
Weryfikacja, proces odbioru i akceptacji w konsultacji z zespołem.
Szkolenia otwarte od 2190 zł netto
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę