Szkolenie koncentruje się na kluczowych obszarach rozwoju biznesu. Uczestnicy zdobywają praktyczne umiejętności, analizując case studies udanych i nieudanych działań.Szkolenie dostarcza konkretne narzędzia do skutecznego zarządzania i rozwijania swojego przedsięwzięcia.
zapytaj o szkolenieWartość analizy rynku.
Techniki identyfikacji potrzeb klientów.
Segmentacja rynku.
Case Studies: Analiza przykładów udanych i nieudanych analiz rynku.
Definiowanie unikalnej propozycji wartości.
Mapowanie konkurencji.
Testowanie i dostosowywanie propozycji wartości.
Case Studies: Przykłady skutecznych unikalnych propozycji wartości.
Struktura planu biznesowego.
Tworzenie realistycznych celów finansowych.
Proces monitorowania i dostosowywania planu.
Case Studies: Analiza planów biznesowych różnych startupów.
Rekrutacja i selekcja.
Tworzenie skutecznego zespołu.
Zarządzanie i motywowanie zespołu.
Case Studies: Przykłady udanych i problematycznych decyzji personalnych.
Rodzaje źródeł finansowania.
Przygotowanie na rozmowy z inwestorami.
Zarządzanie kapitałem i kontrola kosztów.
Case Studies: Przykłady efektywnego pozyskiwania kapitału i zarządzania nim.
Ciągłe doskonalenie produktu/usługi.
Testowanie MVP (Minimum Viable Product).
Przyjęcie modelu zwinnego rozwoju.
Case Studies: Analiza różnych strategii rozwoju produktu/usługi.
Tworzenie strategii marketingowej.
Planowanie kampanii reklamowych.
Analiza danych marketingowych.
Case Studies: Przykłady skutecznych strategii marketingowych.
Tworzenie obsługi klienta na najwyższym poziomie.
Budowanie relacji z klientami.
Programy lojalnościowe.
Case Studies: Studium przypadków doskonałej obsługi klienta.
Szkolenia otwarte od 2790 zł netto
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę