Asertywność to jedna z kluczowych kompetencji XXI wieku. Jej obecność oznacza wzrost pewności siebie, efektywniejszą komunikację i współpracę opartą na relacji. Szkolenie pomoże Uczestnikom wypracować asertywne postawy i skutecznie przepracować blokady wewnętrzne. Dzięki temu atmosfera w pracy ulegnie znacznej poprawie, co ostatecznie przełoży się na lepsze wyniki zespołu.
zapytaj o szkolenieFaktyczna definicja asertywności – czym naprawdę jest asertywność i dlaczego jest tak potrzebna.
Definiowanie postaw – autodiagnoza.
Przyczyny uległości i agresywności w kontekście działania.
Jak agresja i uległość wpływają na pracę w zespole.
Ćwiczenia rozwojowe.
Techniki asertywne – aspekt praktyczny metod asertywnych.
Komunikacja w nurcie asertywnym.
Zasady stosowania metod asertywnych.
Jak się odnaleźć w przypadku oporu wobec postawy asertywnej.
Ćwiczenia rozwojowe.
Empatia – jak budować postawę empatyczną w kontekście współpracy i współdziałania.
Rozwój odporności psychicznej – istotny element radzenia sobie z emocjami.
Inteligencja emocjonalna – jak zarządzać postawą w sposób efektywny i skuteczny.
Automotywacja do zmiany.
Ćwiczenia rozwojowe.
Przekonania a swoboda działania – jak właściwie zarządzać procesem myślowym.
Obawy, lęki, niepokoje – przyczyny i sposób przezwyciężenia wewnętrznych blokad.
Bariery komunikacyjne – i ich wpływ na płynność i działanie.
Sytuacje trudne – jak odnaleźć się w sytuacji trudnej.
Ćwiczenia rozwojowe.
Szkolenie dostępne dla każdego zespołu dążącego do skutecznej komunikacji i poprawy relacji w firmie. Program stanowi jedynie zarys szkolenia, każdy moduł może zostać dostosowany do specyfiki zespołu i firmy.
Szkolenia otwarte od 790 zł netto
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę