Celem tego szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznych umiejętności wykorzystania archetypów Junga w procesie tworzenia skutecznych strategii marketingowych, budowania silnych marek oraz efektywnego zarządzania w obszarze PR.
zapytaj o szkolenieHistoria i rozwój teorii archetypów Junga.
Kluczowe różnice między archetypami Junga a psychometrią.
Rola archetypów Junga w kształtowaniu wizerunku biznesowego.
Znaczenie archetypów w marketingu, brandingu i PR.
Koncepcja kolektywnego nieświadomego w kontekście marketingu.
Analiza korzyści wynikających z wykorzystania archetypów w budowaniu marki.
Omówienie Archetypów grupy “Ryzyko”
Bohater
Buntownik
Czarodziej
Omówienie Archetypów grupy “Stabilizacja”
Władca
Opiekun
Twórca
Omówienie Archetypów grupy “Niezależności”
Niewinny
Odkrywca
Mędrzec
Omówienie Archetypów grupy “Przynależność”
Towarzysz
Błazen
Kochanek
Jak skład zespołu wpływa na osiąganie celów biznesowych.
Budowanie zrównoważonych zespołów opartych na różnorodności osobowości.
Jak zatrudniać dobrze dopasowanych pracowników, zwalniać źle dopasowanych i alokować niedopasowanych.
Case study: Zastosowanie MBTI jako powód sukcesu konkretnego zespołu.
Szkolenia otwarte od 1090 zł netto
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę