Archetypy Junga w marketingu, brandingu i PR: Kreowanie skutecznych strategii biznesowych

Celem tego szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznych umiejętności wykorzystania archetypów Junga w procesie tworzenia skutecznych strategii marketingowych, budowania silnych marek oraz efektywnego zarządzania w obszarze PR.

zapytaj o szkolenie
training main img
Moduł 1
Wprowadzenie do Archetypów Junga w biznesie

Historia i rozwój teorii archetypów Junga.

Kluczowe różnice między archetypami Junga a psychometrią.

Rola archetypów Junga w kształtowaniu wizerunku biznesowego.

Znaczenie archetypów w marketingu, brandingu i PR.

Koncepcja kolektywnego nieświadomego w kontekście marketingu.

Analiza korzyści wynikających z wykorzystania archetypów w budowaniu marki.

Moduł 2
Archetypy Ryzyka i Stabilizacji

Omówienie Archetypów grupy “Ryzyko”

Bohater

Buntownik

Czarodziej

Omówienie Archetypów grupy “Stabilizacja”

Władca

Opiekun

Twórca

Moduł 3
Archetypy Niezależności i Przynależności

Omówienie Archetypów grupy “Niezależności”

Niewinny

Odkrywca

Mędrzec

Omówienie Archetypów grupy “Przynależność”

Towarzysz

Błazen

Kochanek

Moduł 4
Tworzenie efektywnego zespołu z wykorzystaniem MBTI

Jak skład zespołu wpływa na osiąganie celów biznesowych.

Budowanie zrównoważonych zespołów opartych na różnorodności osobowości.

Jak zatrudniać dobrze dopasowanych pracowników, zwalniać źle dopasowanych i alokować niedopasowanych.

Case study: Zastosowanie MBTI jako powód sukcesu konkretnego zespołu.

Jakie efekty przynosi szkolenie

Dla uczestników

consulting arrow

  • Zapoznanie się z teorią archetypów Junga i jej praktycznym zastosowaniem w biznesie.
  • Nabycie umiejętności rozpoznawania archetypów Junga w grupie docelowej.
  • Nabycie umiejętności wykorzystania archetypów Junga w tworzeniu spójnych i przekonujących strategii marketingowych.

Dla firmy

consulting arrow

  • Wzrost kompetencji zespołu w zakresie kreowania skutecznych kampanii marketingowych i budowania marki.
  • Umocnienie wizerunku firmy na rynku poprzez marketing dostosowany do grupy docelowej.
  • Zwiększenie liczby odbiorców treści marketingowych w grupie docelowej, co może przełożyć się na lepsze wyniki sprzedażowe.

Pozostałe informacje

Dla kogo

  • Specjaliści ds. marketingu, brandingu, PR
  • Kadra zarządzająca Liderzy zespołów
  • Osoby odpowiedzialne za przekaz marketingowy i budowanie marki w małych i średnich firmach
  • Właściciele małych i średnich firm

Cena

Szkolenia otwarte od 1090 zł netto

Szkolenia zamknięte

zapytaj o cenę

Mamy do Ciebie kilka pytań!

Cieszymy się, że zainteresowało Cię to szkolenie. Podaj nam najważniejsze informacje, a my skontaktujemy się z Tobą w sprawie oferty w ciągu 1 dnia roboczego.

forma szkolenia