Zarządzanie ofertą produktową w kontekście potrzeb klientów z różnych pokoleń

Czy na pewno wiesz, ile kosztuje organizację to, co ma w ofercie? Czy szukasz szans i inwestujesz nie zwracając uwagi na zwrot kosztów obsługi oferty? Czy klient jest najważniejszy i nie wiesz czy na tym nie tracisz? – szkolenie podpowiada jak świadomie zaprojektować katalog produktów/usług dbając o koszty i marże, będąc w interakcji ze zmieniającym się rynkiem. Dostosowywanie produktów do potrzeb klientów z różnych generacji to wartość dodana gwarantująca sukces.

zapytaj o szkolenie
training main img
Moduł 1
Po co kręcić się w kółko? Dlaczego warto przyglądnąć się temu co mamy w ofercie i pomyśleć o przyszłości? – tworzenie katalogu oferty i kierunków jej rozwoju na rynku
Moduł 2
W jakiej branży „robimy”? – definiowanie produktów i usług w ofercie
Moduł 3
Kim jest klient i co mu dostarczamy?

Personalizacja – kim jest klient w kontekście wielu pokoleń.

Voice of customer – życzenia i potrzeby klienta.

Critical to quality – co oferujemy?

Value for customer – jak połączyć VOC i możliwości organizacji.

Moduł 4
Co robimy?

Definiowanie wewnętrznych elementów produktów i usług.

Koszty - ile kosztuje nas wytworzenie i dostarczanie i dlaczego warto zrezygnować z niektórych kwestii?

Moduł 5
Oferta – na czym chcemy zarabiać?

Definiowanie elementów produktów i usług dla klientów – co aktualnie oferujemy i co chcemy oferować?

Moduł 6
SLA – Service level agreement dla klienta

Planowanie obsługi klienta.

Umowy, zobowiązania i gwarancje.

Moduł 7
Go2 market

Definiowanie komponentów oferty – korzyści, koszty i marża.

Pozycjonowanie oferty na rynku.

Rynek wielopokoleniowy i komunikacja oparta o potrzeby.

Komunikacja oferty.

Planowanie dostarczania.

Planowanie serwisu.

Moduł 8
Invest & harvest – strategie rozwoju produktu w praktyce – dobre i złe praktyki
Moduł 9
Podsumowanie szkolenia

Start – co wdrożę jako nową dobrą praktykę?

Stop – czego zaprzestanę?

Continue – co będę dalej stosował?

Jakie efekty przynosi szkolenie

Dla uczestników

consulting arrow

  • Efektywne zarządzanie kosztami i marżami produktów oraz dostosowywanie oferty do potrzeb różnych grup klientów.
  • Wiedza na temat jak projektować ofertę w kontekście zmieniających się potrzeb klientów i warunków rynkowych.
  • Umiejętność personalizacji oferty w oparciu o różnice pokoleniowe oraz potrzeby klientów.

Dla firmy

consulting arrow

  • Wzrost rentowności.
  • Nowoczesna oferta produktowa.
  • Efektywne dopasowanie oferty do potrzeb różnych segmentów klientów.
  • Budowanie wartości dodanej w produktach.
  • Optymalizacja procesów związanych z ofertą i obsługą klienta.

Pozostałe informacje

Dla kogo

Szkolenie jest skierowane do menedżerów produktów, specjalistów ds. marketingu, działów sprzedaży oraz innych osób zaangażowanych w rozwój oferty produktowej i zarządzanie relacjami z klientami.

Cena

Szkolenia otwarte Zapytaj o wycenę

Szkolenia zamknięte

zapytaj o cenę

Mamy do Ciebie kilka pytań!

Cieszymy się, że zainteresowało Cię to szkolenie. Podaj nam najważniejsze informacje, a my skontaktujemy się z Tobą w sprawie oferty w ciągu 1 dnia roboczego.

forma szkolenia