Czy na pewno wiesz, ile kosztuje organizację to, co ma w ofercie? Czy szukasz szans i inwestujesz nie zwracając uwagi na zwrot kosztów obsługi oferty? Czy klient jest najważniejszy i nie wiesz czy na tym nie tracisz? – szkolenie podpowiada jak świadomie zaprojektować katalog produktów/usług dbając o koszty i marże, będąc w interakcji ze zmieniającym się rynkiem. Dostosowywanie produktów do potrzeb klientów z różnych generacji to wartość dodana gwarantująca sukces.
zapytaj o szkoleniePersonalizacja – kim jest klient w kontekście wielu pokoleń.
Voice of customer – życzenia i potrzeby klienta.
Critical to quality – co oferujemy?
Value for customer – jak połączyć VOC i możliwości organizacji.
Definiowanie wewnętrznych elementów produktów i usług.
Koszty - ile kosztuje nas wytworzenie i dostarczanie i dlaczego warto zrezygnować z niektórych kwestii?
Definiowanie elementów produktów i usług dla klientów – co aktualnie oferujemy i co chcemy oferować?
Planowanie obsługi klienta.
Umowy, zobowiązania i gwarancje.
Definiowanie komponentów oferty – korzyści, koszty i marża.
Pozycjonowanie oferty na rynku.
Rynek wielopokoleniowy i komunikacja oparta o potrzeby.
Komunikacja oferty.
Planowanie dostarczania.
Planowanie serwisu.
Start – co wdrożę jako nową dobrą praktykę?
Stop – czego zaprzestanę?
Continue – co będę dalej stosował?
Szkolenie jest skierowane do menedżerów produktów, specjalistów ds. marketingu, działów sprzedaży oraz innych osób zaangażowanych w rozwój oferty produktowej i zarządzanie relacjami z klientami.
Szkolenia otwarte Zapytaj o wycenę
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę