W kontekście zarządzania zespołem, umiejętność motywowania jest kluczowa dla budowania silnych i zgranych grup pracowniczych. Menedżerowie, którzy rozumieją potrzeby swoich pracowników i potrafią dostosować strategie motywacyjne, tworzą bardziej efektywne i usatysfakcjonowane zespoły. Szkolenie stanowi inwestycję w rozwój zasobów ludzkich, co może przyczynić się do długoterminowego wzrostu efektywności firmy oraz budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy.
zapytaj o szkolenieAktualne badania na temat czynników motywujących pracowników do podnoszenia swoich wyników.
Główne teorie na temat motywowania pozafinansowego.
Polska mapa motywacji.
Zarządzanie poprzez cele oraz metody jego zastosowania.
Główne style zarządzania oraz ich wpływ na motywację zespołu.
16 motywatorów wg prof. S. Reissa.
Automotywacja jako kluczowa umiejętność Menedżera.
Zarządzanie zespołem zdemotywowanym.
Narzędzie kotwic motywacyjnych Schein’a.
DNA motywacyjne.
Sposoby rozpoznawania potrzeb pracowników.
Zasady motywacji finansowej i pozafinansowej Pracowników.
Prawa motywacji wg R. Dennego.
Jak motywować w niepopularnym projekcie – gra symulacyjna.
Zasady stosowania informacji zwrotnej jako narzędzia wspierającego motywację.
Prowadzenie rozmów rozwojowych, oceniających, korygujących.
Zasady motywującego delegowania.
Zasady coachingu rozwojowego i jego roli w motywowaniu pracowników.
Główne demotywatory w zespole.
Dysfunkcje zespołowe wg Leoncioniego.
Metody analizy motywacji zespołu oraz sposobu korygowania popełnianych błędów.
Czym jest cel, czym zadanie.
Typy celów (SOOS – Strategiczne, Operacyjne, Ogólne, Szczegółowe).
Definiowanie celów operacyjnych zgodnie z wybranymi modelami (np. SMART, CLEAR, PURE).
Model Goal Management (GM) .
Zasada „planowania od tyłu”.
Szkolenia otwarte od 790 zł netto
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę