Głównym celem szkolenia sprzedażowego jest dostarczenie uczestnikom kompleksowej wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznej sprzedaży. Uczestnicy rozwiną umiejętności komunikacyjne oraz poszerzą wiedzę o rynku i konkurencji.
zapytaj o szkolenieKluczowe zasoby firmy - narzędzia, wsparcie techniczne itd.
Wyróżniki marki.
Wizja, misja i wartości firmy.
Doskonała znajomość oferty.
Język korzyści w branży.
Badanie potrzeb.
Znajomość branży, rynku i konkurencji.
Znajomość najnowszych trendów i rozwiązań.
Style komunikacji a osobowość rozmówcy.
Jak radzić sobie z obiekcjami?
Negocjacje i asertywność w sprzedaży.
Jak poznać prawdziwe motywacje rozmówcy do zakupu?
Sprzedawca - partner, opiekun czy doradca?
Tworzenie procesów i lejka sprzedażowego.
Skrypt rozmowy.
Tworzenie ofert i komunikacja związana z propozycją wartości.
Narzędzia i systemy wspomagające sprzedaż - CRM, LinkedIn Sales Navigator itp.
Opieka posprzedażowa a wizerunek firmy.
Obsługa reklamacji i zwrotów.
Etyka w sprzedaży.
Zarządzanie czasem i planowanie.
Motywacja i rozwijanie umiejętności.
Nasze dedykowane szkolenie sprzedażowe skierowane jest do przedsiębiorców, firm i instytucji, poszukujących skutecznych strategii w budowaniu pozytywnego wizerunku i zwiększaniu efektywności działań sprzedażowych. Oferujemy kompleksowy program, który umożliwi uczestnikom rozwinięcie niezbędnych kompetencji niezależnie od branży czy specyfiki działalności.
Szkolenia otwarte niedostępne
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę