Świadome zarządzanie, skuteczna współpraca

Szkolenie skupia się na rozwijaniu kluczowych umiejętności związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem, motywacją, komunikacją, obsługą klienta, sprzedażą oraz wsparciem psychologicznym. Program jest zorientowany na praktyczne aspekty pracy zespołowej, integrując teorię z realnymi sytuacjami biznesowymi.

zapytaj o szkolenie
training main img
Moduł 1
Istota świadomego zarządzania współpracą w zespole

Znaczenie współpracy w zespole – jak zbudować wysoko funkcjonujący zespół.

Elementy efektywnej pracy zespołowej.

Zasady spójności działań w pracy zespołowej.

Rola w zespole a jej wpływ na kwestie działań.

Aspekt psychologiczny świadomego zarządzania współpracą w zespole.

Ćwiczenia rozwojowe.

Moduł 2
Aspekt motywacji i zaangażowania

Motywacja – samozarządzanie procesem.

Kotwice motywacyjne – ich wpływ na naszą postawę.

Jak umiejętnie kierować zaangażowaniem własnym i współpracowników.

Aspekt psychologiczny motywacji i zaangażowania.

Ćwiczenia rozwojowe.

Moduł 3
Komunikacja proaktywna

Składowe komunikacji i ich znaczenie dla procesu.

Styl komunikacji.

Efektywne formułowanie wypowiedzi.

Zarządzanie informacją zwrotną.

Aspekt psychologiczny komunikacji proaktywnej.

Ćwiczenia rozwojowe.

Moduł 4
Umiejętne budowanie relacji z klientem

Elementy budowanie relacji z klientem.

Wpływ sytuacji trudnych i stresowych na obsługę klienta.

Jak budować relację partnerską w obsłudze klienta.

Komunikacja z klientem – proaktywność w profesjonalnej obsłudze klienta.

Aspekt psychologiczny umiejętnego budowania relacji z klientem.

Ćwiczenia rozwojowe.

Moduł 5
Skuteczna sprzedaż w kontekście efektywnych działań zespołowych

Zasady efektywnego zarządzania sprzedażą.

Dostosowanie oferty do aktualnych potrzeb klienta.

Obawy i zastrzeżenia w kontekście aktualnej sytuacji.

Jak prowadzić negocjacje biznesowe w sposób efektywny.

Aspekt psychologiczny skutecznej sprzedaży w kontekście efektywnych działań zespołowych.

Ćwiczenia rozwojowe.

Moduł 6
Aspekt wsparcia psychologicznego – asertywność, odporność psychiczna, radzenie sobie w sytuacji trudnej i stresowej

Czym jest odporność psychiczna i jej ją świadomie kształtować?

Faktyczny wymiar asertywności – jak budować pewność siebie i poczucie własnej wartości w stylu asertywnym.

Zarządzanie stresem – narzędzia wzmocnienia psychicznego.

Aspekt psychologiczny wsparcia psychologicznego.

Ćwiczenia rozwojowe.

Moduł 7
Sytuacje trudne

Analiza przypadków przygotowanych przez trenera.

Stworzenie bazy informacyjnej na podstawie zdobytej na szkoleniu wiedzy.

Jakie efekty przynosi szkolenie

Dla uczestników

consulting arrow

  • Doskonalenie zdolności do budowania efektywnych i zgranych zespołów.
  • Opanowanie technik komunikacji proaktywnej i formułowania klarownych przekazów.
  • Samodzielne kierowanie procesem motywacji i wykorzystanie kotwic motywacyjnych.
  • Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresowymi w obszarze obsługi klienta.
  • Kształtowanie odporności psychicznej i umiejętności radzenia sobie ze stresem.
  • Podniesienie świadomości własnych emocji i rozwijanie inteligencji emocjonalnej.

Dla firmy

consulting arrow

  • Wzrost efektywności zespołów dzięki świadomemu zarządzaniu i proaktywnej komunikacji.
  • Wzrost jakości obsługi Klienta poprzez udoskonalenie umiejętności budowania relacji z klientem i radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
  • Zwiększenie satysfakcji zawodowej pracowników poprzez wsparcie aspektów psychologicznych.

Pozostałe informacje

Dla kogo

  • Liderzy zespołów i kierownicy
  • Specjaliści ds. komunikacji i obsługi klienta
  • Menedżerowie sprzedaży i handlowcy
  • Osoby zajmujące się rozwojem zespołów
  • Przedsiębiorcy i właściciele firm

Cena

Szkolenia otwarte od 1390 zł netto

Szkolenia zamknięte

zapytaj o cenę

Mamy do Ciebie kilka pytań!

Cieszymy się, że zainteresowało Cię to szkolenie. Podaj nam najważniejsze informacje, a my skontaktujemy się z Tobą w sprawie oferty w ciągu 1 dnia roboczego.

forma szkolenia