Celem tego szkolenia jest przekazanie uczestnikom umiejętności skutecznego wykorzystania narzędzia psychometrycznego - Modelu MBTI, w procesie komunikacji w środowisku biznesowym. Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie lepiej zrozumieć siebie i innych, co przyczyni się do poprawy komunikacji, unikania i zarządzania konfliktami, wywierania wpływu i osiągania sukcesów w biznesie.
zapytaj o szkolenieWprowadzenie do roli narzędzi psychometrycznych, ze szczególnym uwzględnieniem Modelu MBTI, w procesie komunikacji biznesowej.
Przegląd korzyści płynących z lepszego zrozumienia preferencji osobowościowych w kontekście komunikacji w biznesie.
Test MBTI i interpretacja wyników w kontekście komunikacji.
Szczegółowe omówienie Modelu MBTI i jego głównych kategorii.
Sposoby komunikacji w oparciu o MBTI.
Style interakcji w oparciu o MBTI.
Jak dostosować styl komunikacji do różnych typów osobowości MBTI.
Analiza potencjalnych konfliktów komunikacyjnych wynikających z różnic osobowościowych.
Strategie rozwiązania konfliktów komunikacyjnych z wykorzystaniem wiedzy z Modelu MBTI.
Praktyczne ćwiczenia mające na celu poprawę umiejętności radzenia sobie z konfliktami w oparciu o preferencje osobowościowe.
Słowa wytrychy oddziałujące z poszczególnymi typami osobowości.
Komunikacyjne case study (od uczestników) z rozwiązaniami:
Trudna sytuacja - komunikacja klient wewnętrzny / zewnętrzny.
Ćwiczenie w parach i przed grupą - komunikacja tematu przyjemnego, tematu trudnego - analiza zachowań
Szkolenia otwarte od 1290 zł netto
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę