Szkolenie dedykowane zespołom i całym organizacjom dla których współpraca, budowanie wspólnego systemu wartości, budowanie właściwej kultury organizacyjnej jest szczególnie ważne i stanowi strategiczny fundament rozwoju firmy, w której każdy pracownik jest tak samo ważny i ma kluczową rolę do spełnienia. Szkolenie będzie oparte o model 4 kroków autorstwa Marshalla Rosenberga: OBSERWACJE & UCZUCIA & POTRZEBY & PROŚBY
zapytaj o szkolenieKomunikacja na poziomie FAKTU.
Model von Thuna, którym uchem słyszysz.
Praktyczny wymiar komunikacji nieantagonizującej.
Czym jest proces generalizacji: “zawsze, nigdy, za każdym razem” i czy służy budowaniu dobrych relacji?
Katalizatory konfliktu.
FUO & FUKO & GROW.
Praca nad następującymi zagadnieniami:
Na czym polega różnica między świadomością uczuć własnych a świadomością uczuć innych ludzi?
Jak okazywać emocje?
Jak odczytywać emocje u innych?
Jak wpływać na emocje innych ludzi w sposób świadomy?
Na czym polega gotowość do przyjmowania i wyrażania uczuć “pozytywnych” i ”negatywnych”?
Jak kierować swoim zachowaniem, gdy czujemy silne emocje?
Czy da się kontrolować emocje?
W jaki sposób korzystać z wiedzy o emocjach?
Stres – zbór nieprzepracowanych uczuć, przekonań i paradygmatów:
Nad czym możemy panować, a co jest poza naszą kontrolą?
Praca z przekonaniami wywołującymi lęk.
Techniki relaksacyjne.
Profilaktyka radzenia sobie ze stresem - Mapa emocji Golemana
Proces empatyzacji w 4 krokach.
Jak dobrze zidentyfikować potrzeby ludzi w moim zespole?
Jak zadbać, by każdy w zespole czuł się jego integralną częścią?
Mindful leadership - wybrane elementy.
Kwadrat Ofmana w pracy zespołem.
TOC – w procesie działania i wprowadzania realnych zmian.
Feedback - konstruktywnie, czyli jak?
Czym jest metoda Radical Candor Kim Scott i czy można zrezygnować z „kanapki?”
Asertywność – wyznaczanie własnych granic.
Szkolenie oparte na komunikacji opartej na empatii może być korzystne dla różnych grup w firmie.
Szkolenia otwarte od 1390 zł netto
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę