Szkolenie rozpoczyna się od ugruntowania wiedzy uczestników w obszarze kultury dialogu oraz wskazania metod skutecznego argumentowania w kontekście pracy zespołowej. Uczestnicy uczą się, jak budować pewność siebie i przeciwdziałać wypaleniu i poczuciu spadku wartości w kontekście współpracy z trudnym klientem. Szkolenie stawia na praktyczne przepracowanie komunikacji, współpracy i właściwej argumentacji z wykorzystaniem gry symulacyjnej.
zapytaj o szkoleniePojęcie kultura dialogu - jakie ma znaczenie w procesie budowania relacji z klientem
Poznawcze i komunikacyjne składowe kultury dialogu – ich indywidualne dopasowanie
Kompleksowa komunikacja – zastosowanie modelu 7C w kontekście współdziałania i efektywności
Sztuka dyskusji – argumentowanie wypowiedzi z uwzględnieniem potrzeb własnych i rozmówcy
Elementy budowania pewności siebie i ich znaczenie w odniesieniu do kultury dialogu – jak komunikacja kształtuje poczucie wartości. Jak radzić sobie z niepochlebnymi opiniami ze strony klientów
Zarządzanie emocjami – jak czytać siebie – narzędzia wsparcia i ich znaczenie w kontekście zdrowej komunikacji
Zarządzanie emocjami – jak czytać innych - narzędzia wsparcia i ich znaczenie w kontekście zdrowej komunikacji
Wielowymiarowe tworzenie relacji – zasada równości i wzajemnego szacunku w oparciu o kulturę organizacji
Przepracowanie idei skutecznej komunikacji w kontekście współpracy – operowanie własnymi emocjami – kontrola, rozumienie, przepracowanie
Cele i potrzeby – współdziałanie a sytuacje trudne – sposoby realizacji zadań w atmosferze pro-zespołowej
Analiza przypadku – w odniesieniu do gry sytuacyjnej (wybranej przez Klienta)
Idea konfliktów – jak zarządzać konfliktem w sposób proaktywny
Sztuka świadomej rezygnacji – odporność psychiczna jako ścisły element zarządzania emocjami w odniesieniu do komunikacji NCV
Zarządzanie rozwiązaniami – wsparcie asertywne w rozwiązywaniu sytuacji trudnych
Przepracowanie w ramach pracy wspólnej przypadków wskazanych przez uczestników szkolenia – analiza przypadków, odsłuch rozmów, typologia klienta, modyfikowanie zwrotów
Szkolenia otwarte od 1590 zł netto
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę