Feedback odgrywa ważną rolę w rozwoju i motywacji pracowników. Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności prowadzenia różnych rodzajów rozmów z pracownikami, w tym podsumowujących, korygujących i oceniających. Uczestnicy nauczą się radzić sobie z emocjami pracowników oraz poruszać trudne tematy w sposób konstruktywny.
zapytaj o szkolenieKluczowe elementy rozmowy podsumowującej pracę pracownika.
Konstruktywna informacja zwrotna - model FUKO.
Radzenie sobie z emocjami pracownika.
Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów.
Kluczowe elementy rozmowy korygującej zachowania pracownika.
Radzenie sobie z emocjami pracownika oraz konfliktem podczas rozmowy.
Poruszanie kwestii trudnych i wrażliwych w sposób kulturalny i stanowczy.
Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów.
Feedback czy pochwała - jak odróżnić te dwa rodzaje wypowiedzi.
Kluczowe elementy rozmowy zawierającej pozytywną informację zwrotną.
Informacja zwrotna dla pojedynczego pracownika oraz dla zespołu.
Motywowanie pracowników poprzez pozytywną informację zwrotną.
Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów.
Kluczowe elementy okresowej rozmowy oceniającej.
Informacja zwrotna w rozmowie okresowej oraz plany na przyszłość.
Motywowanie pracowników do dalszej pracy.
Rozmowa o podwyżce i awansie.
Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów.
Rozmowa motywująca z zespołem.
Rozmowa oceniająca.
Rozmowa korygująca zachowanie pracownika.
Pochwała konkretnego pracownika.
Pochwała zespołu.
Rozmowa o oczekiwaniach.
Rozmowa o codziennej pracy.
Szkolenie dotyczące feedbacku i trudnych rozmów może być dedykowane różnym grupom w organizacji.
Szkolenia otwarte od 1490 zł netto
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę