Feedback i trudne rozmowy

Feedback odgrywa ważną rolę w rozwoju i motywacji pracowników. Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności prowadzenia różnych rodzajów rozmów z pracownikami, w tym podsumowujących, korygujących i oceniających. Uczestnicy nauczą się radzić sobie z emocjami pracowników oraz poruszać trudne tematy w sposób konstruktywny.

zapytaj o szkolenie
training main img
Moduł 1
Rozmowa podsumowująca

Kluczowe elementy rozmowy podsumowującej pracę pracownika.

Konstruktywna informacja zwrotna - model FUKO.

Radzenie sobie z emocjami pracownika.

Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów.

Moduł 2
Rozmowa korygująca zachowania pracownika

Kluczowe elementy rozmowy korygującej zachowania pracownika.

Radzenie sobie z emocjami pracownika oraz konfliktem podczas rozmowy.

Poruszanie kwestii trudnych i wrażliwych w sposób kulturalny i stanowczy.

Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów.

Moduł 3
Rozmowa zawierająca pozytywną informację zwrotną

Feedback czy pochwała - jak odróżnić te dwa rodzaje wypowiedzi.

Kluczowe elementy rozmowy zawierającej pozytywną informację zwrotną.

Informacja zwrotna dla pojedynczego pracownika oraz dla zespołu.

Motywowanie pracowników poprzez pozytywną informację zwrotną.

Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów.

Moduł 4
Okresowe rozmowy oceniające

Kluczowe elementy okresowej rozmowy oceniającej.

Informacja zwrotna w rozmowie okresowej oraz plany na przyszłość.

Motywowanie pracowników do dalszej pracy.

Rozmowa o podwyżce i awansie.

Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów.

Moduł 5
Rozmowy menedżerskie – ćwiczenia

Rozmowa motywująca z zespołem.

Rozmowa oceniająca.

Rozmowa korygująca zachowanie pracownika.

Pochwała konkretnego pracownika.

Pochwała zespołu.

Rozmowa o oczekiwaniach.

Rozmowa o codziennej pracy.

Jakie efekty przynosi szkolenie

Dla uczestników

consulting arrow

  • Wzmocnienie swoich umiejętności komunikacyjnych z pracownikami.
  • Umiejętność przeprowadzania różnego rodzaju rozmów - zarówno podsumowujących, korygujących, jak i oceniających.
  • Radzenie sobie z emocjami pracowników i rozwiązywanie konfliktów podczas rozmów.
  • Poruszanie trudnych i wrażliwych kwestii w sposób kulturalny i stanowczy.
  • Udzielanie konstruktywnego feedbacku, wspierającego rozwój i motywację pracowników.
  • Znajomość narzędzi do skutecznego motywowania zespołu poprzez właściwą komunikację.
  • Przeprowadzanie okresowych rozmów oceniających i planowanie rozwoju pracowników.
  • Unikanie najczęstszych błędów popełnianych przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów.

Dla firmy

consulting arrow

  • Poprawa umiejętności komunikacyjnych liderów dla klarowności przekazu i zrozumienia oczekiwań.
  • Redukcja konfliktów i problemów dzięki umiejętności radzenia sobie z emocjami pracowników.
  • Rozwój potencjału pracowników poprzez skuteczne rozmowy oceniające.
  • Unikanie błędów w prowadzeniu rozmów, wzmacniając autorytet lidera.

Pozostałe informacje

Dla kogo

Szkolenie dotyczące feedbacku i trudnych rozmów może być dedykowane różnym grupom w organizacji.

  • Kierownicy i managerowie
  • Liderzy zespołów projektowych
  • Specjaliści z działu HR
  • Osoby planujące lub przeprowadzające rozmowy rekrutacyjne
  • Przedsiębiorcy i właściciele firm

Cena

Szkolenia otwarte od 1490 zł netto

Szkolenia zamknięte

zapytaj o cenę

Mamy do Ciebie kilka pytań!

Cieszymy się, że zainteresowało Cię to szkolenie. Podaj nam najważniejsze informacje, a my skontaktujemy się z Tobą w sprawie oferty w ciągu 1 dnia roboczego.

forma szkolenia