Rola managera jest kluczowa w każdej organizacji. Managerowie mają istotny wpływ na kształtowanie postawy zespołu i biorą odpowiedzialność za rezultaty pracy swoich współpracowników. Podczas tego szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak identyfikować nawyki, które mogą obniżać efektywność zespołu oraz jak pracować nad ich poprawą w oparciu o strategię coachingu.
zapytaj o szkolenieKluczowe aspekty coachingu (geneza, twórcy metody, założenia).
Różnice pomiędzy coachingiem, szkoleniem, mentoringiem, terapią, doradztwem.
Rodzaje coachingu.
Model zarządzania sytuacyjnego jako baza do coachingowego stylu zarządzania.
Narzędzia rozwojowe stosowane w przypadku:
entuzjastycznego początkującego,
rozczarowanego adepta,
ostrożnego praktyka,
samodzielnego eksperta.
Omówienie i przedstawienie coachingowej struktury GROW oraz OSKAR.
Przećwiczenie modelu GROW na własnych case’ach.
Poznanie inspirujących i trudnych pytań stosowanych w coachingu.
Jak coachingowo rozmawiać o wynikach lub ich braku?
Wykorzystanie w pracy menedżera narzędzi coachingowych: siatki celów, start-stop-continue, koła wartości, piramidy Diltsa i innych.
Struktura rozmowy coachingowej.
Elastyczne wykorzystanie poznanych metod.
Przeformułowanie zdiagnozowanego problemu na motywujący cel.
Wprowadzanie zadań rozwojowych – stopniowanie trudności.
Szkolenie jest przeznaczone dla różnych grup zawodowych w organizacji, które są zainteresowane doskonaleniem umiejętności zarządzania oraz wykorzystywaniem technik coachingowych w pracy zespołowej. Specyfika szkolenia może być dostosowana do konkretnych potrzeb i celów organizacji.
Szkolenia otwarte od 1890 zł netto
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę