Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej działalności? Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy zbiór najczęściej zadawanych pytań wraz ze szczegółowymi odpowiedziami!
Jesteśmy firmą, która wspiera rozwój innych firm. Zapewniamy kompleksową obsługę z zakresu consultingu, marketingu, mediów oraz IT. Współpracujemy z klientami z różnych branż, którzy zawsze mogą liczyć na profesjonalne doradztwo oraz pomoc we wdrażaniu i rozwijaniu narzędzi, które usprawniają prowadzenie biznesu.
Firma Bloomvise działa od 2019 roku – z czego przez pierwsze dwa lata funkcjonowaliśmy
w inkubatorze przedsiębiorczości. W 2021 roku oficjalnie staliśmy się spółką z o.o.
Pomimo stosunkowo krótkiego okresu istnienia na rynku, nasz zespół tworzą ludzie, którzy mogą poszczycić się wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach.
Od czasu do czasu efekty pracy udostępniamy na naszej stronie internetowej oraz w social mediach. Posiadamy jednak sporo projektów, które chętnie pokażemy wraz z omówieniem podczas bezpośredniego spotkania (zdalnego lub stacjonarnego).
Jedną z zalet współpracy z naszą firmą jest fakt, że posiadamy zespół specjalistów z różnych dziedzin. Spośród nich delegujemy poszczególne osoby do pracy nad danym projektem –
w zależności od tego, czego on dotyczy. Dzięki takiemu rozwiązaniu praca nad przykładową stroną internetową nie opiera się wyłącznie na działaniach jednej osoby, a na współpracy programisty, testera, grafika, UX designera i copywritera. Takie podejście podwyższa jakość świadczonych usług.
Aby więc dobrać zespół dla Twojego projektu, w pierwszej kolejności musimy ustalić zakres zlecenia, poziom jego zaawansowania oraz określić wszelkie dodatkowe zadania, które mogą być przydatne.
W naszym portfolio znajdziesz cały przekrój rynku – począwszy od branży FCMG, przez producentów zaawansowanych oprogramowań, aż po przedsiębiorstwa z sektora automatyki. Różnorodność zainteresowań członków naszego zespołu pozwala na podejmowanie współprac z wieloma różnorodnymi branżami. Chętnie zaopiekujemy się zarówno małą marką odzieżową, salonem optycznym, biurem nieruchomości, jak i producentem betoniarek czy dystrybutorem maszyn budowlanych.
Zdajemy sobie sprawę, że marketing przedsiębiorstw z branż technicznych wymaga specyficznego podejścia. Dlatego jako jedna z pierwszych agencji marketingowych w Polsce stworzyliśmy dedykowany pakiet dla tego typu działalności – Bloomtech. Więcej na ten temat znajdziesz TUTAJ.
Podsumowując – nie ograniczamy się do konkretnych branż! Nie podejmujemy jednak współprac, które uznajemy za nieetyczne lub które dotyczą promocji produktów/usług nielegalnych czy szkodliwych społecznie. Byłoby to niezgodne z naszą kulturą organizacyjną.
Swoją ofertę kierujemy w szczególności do:
Zwykle we współpracy z klientami stosujemy umowę ramową, czyli taką, która opisuje najważniejsze aspekty współpracy, jak dane, poufność, prawa i obowiązki stron. Wszelkie szczegóły precyzujemy natomiast w comiesięcznych (lub w inaczej ustalonym terminie) załącznikach, będących planem działań i jednocześnie ich wyceną na kolejny okres. Pozwala to na dużą elastyczność w tym zakresie i bieżące dostosowywanie kolejnych zadań do aktualnych potrzeb.
Nie musisz więc podpisywać umowy długoterminowej! W zależności od typu projektu okres, na który będzie zawarta umowa, może wynosić nawet 2 miesiące. To często wystarczający czas, byś mógł zweryfikować jakość współpracy z nami! 🙂
W Bloomvise do każdego projektu przydzielany jest opiekun. W razie potrzeby możesz także kontaktować się bezpośrednio z każdym członkiem zarządu firmy lub managerem sprzedaży.
W przypadku mniejszych projektów wystarczy, że skontaktujesz się z osobą, która jest wskazana w umowie jako opiekun projektu. Jeżeli realizujemy złożony projekt lub obsługujemy dla Ciebie wiele kanałów jednocześnie, tworzymy środowisko pracy (Trello/Asana/ClickUp), które stale aktualizujemy.
Nieustannie rozwijamy naszą ofertę, abyśmy mogli zapewniać firmom kompleksowe wsparcie. Jeżeli jednak pojawia się zadanie, którego nie jesteśmy w stanie wykonać samodzielnie, zlecamy je firmom partnerskim. Odpowiedzialność za dostarczenie zamówienia pozostaje jednak po naszej stronie.
Poufne dane oraz autorskie pomysły, jakie nam przekazujesz, nigdy nie wpadną w niepowołane ręce! Nawet na etapie rozmów wstępnych możemy podpisać umowę o zachowaniu poufności. Taką umowę podpisuje również każda osoba, która dołącza do naszej firmy.
Jeżeli jesteś zainteresowany nawiązaniem współpracy, możesz odezwać się do nas telefoniczne, mailowo, za pośrednictwem formularza kontaktowego lub przez social media. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce „kontakt”.
Tak. Za zrealizowane zadania rozliczamy się na podstawie faktury VAT.
Tak, w stałej ofercie mamy tłumaczenia na język angielski oraz niemiecki. Jeżeli jednak potrzebujesz tłumaczeń na inne języki, zadbamy o to, aby Ci je dostarczyć.
Nasze biuro znajduje się w Krakowie przy ulicy Juliusza Lea 213. Możesz umówić się z nami na spotkanie, ale równie dobrze to my możemy odwiedzić Ciebie! Współpracujemy z klientami w całej Polsce. Często też organizujemy delegacje w różnych częściach kraju. Dlatego bez problemu możemy spotkać się z Tobą w Gdańsku czy Lublinie.
Nasi specjaliści są w stanie przygotować dla Ciebie wszelkie niezbędne materiały graficzne, filmowe czy zdjęciowe. Jeżeli brakuje Ci tekstów/opisów/publikacji, również możemy je dla Ciebie opracować tuż po dostarczeniu nam wsadu merytorycznego (np. parametrów technicznych produktów).
Koszt wykonania strony czy sklepu internetowego jest uzależniony od obszerności zleconej pracy.
W przypadku strony internetowej na ostateczną cenę wpływa bardzo wiele czynników, m.in.:
W razie potrzeby do budowy strony internetowej możemy wykorzystać płatne wtyczki premium.
W przypadku sklepu internetowego ostateczna cena jest uzależniona od wszystkich powyższych czynników oraz:
Ceny realizowanych przez nas stron internetowych zaczynają się od 3500 zł netto, a sklepów internetowych od 5500 zł netto.
Podobnie jak w przypadku ceny, także termin wykonania jest uzależniony od stopnia zaawansowania zamówionej strony czy sklepu. Ilość treści, dodatkowych funkcjonalności, zakładek, integracji, produktów oraz danych do zredagowania mają realny wpływ na to, ile potrwa realizacja projektu. Strony internetowe wykonujemy w terminie od 5 dni roboczych (w przypadku najprostszych wizytówek), a podstawowe sklepy internetowe od 10 dni roboczych.
W przypadku blogów i wpisów aktualności przygotowujemy stronę tak, aby klient mógł samodzielnie edytować i dodawać treści. Nie zalecamy jednak wprowadzania zmian w treściach strony poza blogiem/aktualnościami. Na życzenie klienta możemy także przekazać dostęp do pełnej edycji. W tym wypadku nie odpowiadamy jednak za zmiany, które spowodują awarię strony! Za ich naprawę będziemy zobligowani do fakturowania klienta.
Jeżeli zdecydujesz się na współpracę z nami, gwarantujemy Ci:
W przypadku stron typu wizytówka, kiedy klient nie posiada swojej polityki prywatności, możemy ją przygotować. Jeżeli zaś chodzi o sklepy internetowe, to w prostych przypadkach konsultujemy się z klientem i pomagamy przygotować regulamin. W trudniejszych jednak (np. sprzedaż leków itp.), zalecamy współpracę z prawnikiem.
Koszt obsługi marketingowej uzależniony jest od zakresu działań, na jakie decyduje się klient. W przypadku pakietu podstawowego, w skład którego wchodzi obsługa kanałów w social mediach, konfiguracja kampanii za pośrednictwem Google Ads/Facebook Ads (przy budżetach reklamowych do 5000 zł na kanał), koszt prowadzenia działań marketingowych rozpoczyna się od 2500 zł netto miesięcznie.
Na finalną cenę usług wpływa bardzo wiele czynników, dlatego na naszej stronie internetowej nie podajemy cenników, a współpracę każdorazowo wyceniamy indywidualnie.
W zależności od zakresu współpracy proponujemy jedną z trzech form rozliczenia:
Jeżeli chodzi o performance marketing, efekty mogą pojawić się już po pierwszym miesiącu współpracy. W przypadku bardziej złożonych projektów, w których przeprowadzamy całkowity lub częściowy rebranding oraz wdrażamy nową strategię marketingową, efekty mogą pojawić się po dłuższym czasie.
Do oszacowania czasu, po jakim inwestycja w marketing osiągnie zwrot, wykorzystujemy analizy aktualnych trendów rynkowych, potencjału produktów/usług, działań konkurencji oraz danych historycznych.
Poza obsługą social mediów oraz performance marketingiem skupiamy się również na dostarczaniu materiałów reklamowych, w tym:
Zaprojektowane przez nas materiały jesteśmy w stanie samodzielnie wydrukować i dostarczyć pod wskazany adres.
W przypadku stron typu wizytówka, kiedy klient nie posiada swojej polityki prywatności, możemy ją przygotować. Jeżeli zaś chodzi o sklepy internetowe, to w prostych przypadkach konsultujemy się z klientem i pomagamy przygotować regulamin. W trudniejszych jednak (np. sprzedaż leków itp.), zalecamy współpracę z prawnikiem.
Koszt sesji zdjęciowej rozpoczyna się od 900 zł netto za dzień. Cena za obróbkę jednego zdjęcia to 20 zł netto.
Koszt dnia nagraniowego rozpoczyna się od 900 zł netto + od 100 zł netto za montaż. Ostateczna cena montażu jest uzależniona od stopnia skomplikowania filmu.
Współpracę rozpoczynamy od konsultacji, podczas których klient przedstawia swoje potrzeby oraz wyobrażenia na temat finalnego efektu. W następnej kolejności na podstawie pozyskanych informacji i ustaleń przygotowujemy plan sesji/scenariusz filmu.
W przypadku jednodniowej sesji zdjęciowej lub prostego filmu (do 3 minut) proces uwzględniający konsultacje, opracowanie planu, przeprowadzenia sesji/nagrań, obróbki/montażu trwa od 3 tygodni do miesiąca. W przypadku złożonych sesji kilkudniowych lub zaawansowanych produkcji filmowych termin ustalany jest indywidualnie.
Działamy na terenie całej Polski. W przypadku realizacji w promieniu przekraczającym 100 km lub sesji/nagrań kilkudniowych koszty operacyjne doliczane są do finalnego kosztu projektu.
W przypadku filmów promocyjnych, które mają na celu ogólną prezentację firmy, zalecane jest, aby wystąpił w nim reprezentatywny przedstawiciel firmy. Jeżeli z jakichś powodów nie jest to możliwe, w nagraniu możemy wykorzystać lektora.
Tak, dysponujemy odpowiednim sprzętem, w tym:
Tak, przygotowujemy napisy zarówno w języku polskim, jak i w językach obcych.
Stworzone przez nas materiały mogą być wykorzystywane w dowolnym czasie i na dowolnych kanałach.
Gotowe materiały dostarczamy do klienta w wersji elektronicznej. Jeżeli jednak pojawi się potrzeba dostarczenia zdjęć w formie drukowanej, jesteśmy w stanie to zrealizować.
Cena badania jest uzależniona od stopnia jego złożoności, dlatego nie dysponujemy stałym cennikiem. Każdy projekt wyceniany jest indywidualnie. W zależności od potrzeb badanie może zostać podzielone na poszczególne etapy, z których każdy może być realizowany i opłacany osobno.
Pojedyncze badania, takie jak analiza działań marketingowych konkurencji czy analiza otoczenia przedsiębiorstwa, trwają około 2 tygodni. W przypadku bardziej złożonych projektów, takich jak analiza wykonalności technicznej produktu, proces może potrwać nawet kilka miesięcy.
Tematyce wykonywanych przez nas badań poświęciliśmy całą zakładkę na naszej stronie internetowej. Prowadzimy również drugą działalność, w której skupiamy się wyłącznie na badaniach rynku. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie www.wybadamy.pl.
Wykonywane przez nas badania mogą obejmować zasięgiem konkretną miejscowość, wybrane miasto, określony region lub całą Polskę.
Tak, na życzenie klienta wykonujemy również analizy rynków zagranicznych. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, możemy także przygotować raport w języku angielskim.
Zanim przystąpimy do badania, umawiamy się na konsultacje, podczas których szczegółowo poznajemy Twoje potrzeby. Po wykonaniu badania otrzymasz od nas raport wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi, wnioskami i rekomendacjami. Po zakończeniu projektu również umawiamy się na konsultacje, aby wspólnie omówić wyniki.
Badanie rynku warto wykonać w momencie, w którym planujesz:
Rozpoczęcie przedsięwzięcia z bagażem wiedzy na temat rynku, znacznie ogranicza ryzyko oraz koszt realizacji poszczególnych etapów działania.
Istnieją również sytuacje, w których badania rynku są nie tyle przydatne, ile konieczne. Niejednokrotnie przedstawienie szczegółowego raportu jest wymagane przez fundusze inwestycyjne lub instytucje, od których firma stara się pozyskać dofinansowanie.
Nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Możesz zadać je nam bezpośrednio, kontaktując się telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem formularza kontaktowego!
Bloomvise Group spółka
z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Juliusza Lea 213
30-133 Kraków
Michał Skorupski
CEO
m.skorupski@bloomvise.pl
Katarzyna Kwiatkowska
Account Manager
+48 572 576 501
k.kwiatkowska@bloomvise.pl