Marketing dla małych i średnich firm

Ogólne szkolenie marketingowe dla małych i średnich firm. Całość stanowi mix szkolenia teoretycznego oraz warsztatów praktycznych. Głównym celem szkolenie jest przygotowanie zespołu do samodzielnego prowadzenia działań marketingowych lub do efektywnej współpracy z agencją.

zapytaj o szkolenie
training main img
Moduł 1
Marketing w teorii

Podstawowe pojęcia oraz definicje.

Performance marketing a działania wizerunkowe.

Moduł 2
Branding

Czym jest branding?

Realne przełożenie misji i wizji firmy na jej funkcjonowanie.

Identyfikacja wizualna.

Marketing w zgodzie z brandingiem.

Moduł 3
Marketing Offline

Przegląd i wybór form marketingu offline.

Networking i relacje jako element marketingu.

Materiały drukowane (gadżety oraz materiały promocyjne).

Reklama outdoorowa.

Moduł 4
Marketing Online

Przegląd i wybór form marketingu online.

Social media marketing (Wizerunek + reklama).

Performance marketing (wybór kanałów w zależności od celów).

Moduł 5
Planowanie pracy i narzędzia

Przegląd dostępnych narzędzi do tworzenia treści oraz planowania pracy.

Strategia marketingowa - podstawy.

Monitoring efektów i raportowanie.

Zbieranie materiałów i tworzenie treści.

Moduł 6
Dodatkowe materiały

Niestandardowe formy reklamy i przykłady skutecznych działań.

Automatyzacja w marketingu.

Pytania i odpowiedzi.

Moduł 7
Opracowywanie strategii marketingowej (część warsztatowa)

Wybór przypadku.

Opracowanie podstawowej podstawowej strategii marketingowej (+KPI).

Wybór kanałów i formatów treści.

Określanie budżetu.

Jakie efekty przynosi szkolenie

Dla uczestników

consulting arrow

  • Znajomość podstawowych pojęć z zakresu marketingu online oraz offline
  • Znajomość dostępnych kanałów marketingowych, formatów treści oraz form performance marketingu.
  • Znajomość narzędzi do tworzenia treści, planowania pracy oraz monitorowania efektów.
  • Umiejętność opracowania podstawowej strategii marketingowej.
  • Umiejętność wyboru optymalnych kanałów marketingowych oraz form reklamy.
  • Umiejętność określania budżetu marketingowego
  • Umiejętność monitorowania i raportowania efektów
  • Umiejętność uruchomienia podstawowej kampanii

Dla firmy

consulting arrow

  • Zwiększenie świadomości i zdobycie wiedzy, dzięki której zespół potrafi zidentyfikować wewnętrzne problemy w zakresie marketingu i zaproponować rozwiązania, a także potrafi opracować podstawową strategię marketingową i ją wdrożyć.
  • Poprawa efektywności dzięki poznanym narzędziom do planowania oraz optymalizacji pracy oraz nabytym umiejętnościom planowania, monitorowania i raportowania działań marketingowych.
  • Zwiększenie sprzedaży dzięki wiedzy jak wdrożyć podstawowe formy marketingu online oraz offline przy odpowiednio zaplanowanym budżecie oraz umiejętności uruchomienia podstawowych kampanii sprzedażowych.
  • Umocnienie pozycji firmy dzięki odpowiednio prowadzonym działaniom wizerunkowym, które pośrednio przekładają się także na wzrost sprzedaży.

Pozostałe informacje

Dla kogo

Szkolenie skierowane do jest do firm oraz instytucji, które chcą samodzielnie realizować działania w zakresie marketingu lub potrzebują lepszego zrozumienia tematu, by efektywnie współpracować z zewnętrznymi podmiotami.

  • małe i średnie przedsiębiorstwa
  • organizacje pozarządowe i instytucje
  • uczelnie.

Cena

Szkolenia otwarte od 990 zł netto

Szkolenia zamknięte

zapytaj o cenę

Mamy do Ciebie kilka pytań!

Cieszymy się, że zainteresowało Cię to szkolenie. Podaj nam najważniejsze informacje, a my skontaktujemy się z Tobą w sprawie oferty w ciągu 1 dnia roboczego.

forma szkolenia