Ogólne szkolenie marketingowe dla małych i średnich firm. Całość stanowi mix szkolenia teoretycznego oraz warsztatów praktycznych. Głównym celem szkolenie jest przygotowanie zespołu do samodzielnego prowadzenia działań marketingowych lub do efektywnej współpracy z agencją.
zapytaj o szkoleniePodstawowe pojęcia oraz definicje.
Performance marketing a działania wizerunkowe.
Czym jest branding?
Realne przełożenie misji i wizji firmy na jej funkcjonowanie.
Identyfikacja wizualna.
Marketing w zgodzie z brandingiem.
Przegląd i wybór form marketingu offline.
Networking i relacje jako element marketingu.
Materiały drukowane (gadżety oraz materiały promocyjne).
Reklama outdoorowa.
Przegląd i wybór form marketingu online.
Social media marketing (Wizerunek + reklama).
Performance marketing (wybór kanałów w zależności od celów).
Przegląd dostępnych narzędzi do tworzenia treści oraz planowania pracy.
Strategia marketingowa - podstawy.
Monitoring efektów i raportowanie.
Zbieranie materiałów i tworzenie treści.
Niestandardowe formy reklamy i przykłady skutecznych działań.
Automatyzacja w marketingu.
Pytania i odpowiedzi.
Wybór przypadku.
Opracowanie podstawowej podstawowej strategii marketingowej (+KPI).
Wybór kanałów i formatów treści.
Określanie budżetu.
Szkolenie skierowane do jest do firm oraz instytucji, które chcą samodzielnie realizować działania w zakresie marketingu lub potrzebują lepszego zrozumienia tematu, by efektywnie współpracować z zewnętrznymi podmiotami.
Szkolenia otwarte od 990 zł netto
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę