Szkolenie ma na celu wprowadzenie uczestników w świat Design Thinking poprzez przekazanie wiedzy na temat poszczególnych faz procesu, co pozwoli zastosować tę metodologię w codziennej pracy.
zapytaj o szkolenieKoncentracja na głębszym poznaniu użytkowników, ich potrzeb i kontekstu, aby lepiej zidentyfikować problemy, z którymi się borykają.
Poznanie i zrozumienie narzędzi:
Mapa empatii.
Wywiady z użytkownikami.
Obserwacje.
Analiza danych demograficznych.
Zrozumienie znaczenia precyzyjnego sformułowania problemu na podstawie zgromadzonych informacji.
Poznanie i zrozumienie narzędzi:
Definicja problemu.
Tworzenie person.
Mapowanie podróży klienta.
Analiza SWOT.
Zrozumienie znaczenia kreatywnego myślenia do wygenerowania jak największej ilości pomysłów na rozwiązanie zdefiniowanych problemów.
Poznanie i zrozumienie narzędzi:
Burza mózgów.
Analiza morfologiczna.
Technika 6-3-5.
Mapa myśli.
Poznanie i zrozumienie etapu Prototype i jego znaczenia w Design Thinking.
tworzeniu wstępnych, eksperymentalnych wersji rozwiązań, umożliwiających wizualizację i testowanie pomysłów w praktyce.
Poznanie i zrozumienie narzędzi:
Prototypy papierowe.
Wireframe.
Storyboard.
Modelowanie 3D.
Poznanie i zrozumienie etapu Test i jego znaczenia w Design Thinking.
prezentowanie prototypów użytkownikom w celu zebrania opinii i danych zwrotnych, co pomaga ocenić skuteczność rozwiązań oraz dokonywać niezbędnych modyfikacji.
Poznanie i zrozumienie narzędzi:
Testy użytkownika.
Analiza heurystyczna.
Badania ankietowe.
Scenariusze użytkowania.
Szkolenia otwarte niedostępne
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę