Głównym celem szkolenia jest przekazanie przekrojowej wiedzy na temat content marketingu, tworzenia treści oraz ich wykorzystania na rzecz poprawy wizerunku oraz zwiększenia sprzedaży. Podczas szkolenia uwzględniana jest specyfika branży, w której działa klient, jego grupa docelowa oraz realne cele biznesowe.
zapytaj o szkolenieCzym jest content marketing?
Content marketing jako przykład działania długodystansowego.
Content marketing a SEO.
Przykłady wartościowego Content Marketingu.
Jak określić cel?
Grupa docelowa a wybór kanałów i środków przekazu.
Metodologia planowania pracy oraz tworzenie treści.
Gdzie zamieszczać treści - przegląd kanałów.
Formaty treści: film, grafika, tekst, podcast.
Jak wykorzystać potencjał opracowanych treści?
Content marketing a działania sprzedażowe.
Cross-posting.
Narzędzie do tworzenia treści z podziałem na formaty.
Narzędzia do planowania pracy.
Analiza efektów.
Pytania i odpowiedzi.
Zadanie: Content marketing w Twojej firmie.
Analiza, rozwiązania i wnioski.
Szkolenie skierowane do jest do firm oraz instytucji, które chcą samodzielnie realizować działania w zakresie content marketingu, lub potrzebują lepszego zrozumienia tematu, by efektywnie współpracować z zewnętrznymi podmiotami.
Szkolenia otwarte od 840 zł netto
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę