Content marketing

Głównym celem szkolenia jest przekazanie przekrojowej wiedzy na temat content marketingu, tworzenia treści oraz ich wykorzystania na rzecz poprawy wizerunku oraz zwiększenia sprzedaży. Podczas szkolenia uwzględniana jest specyfika branży, w której działa klient, jego grupa docelowa oraz realne cele biznesowe.

zapytaj o szkolenie
training main img
Moduł 1
Wprowadzenie do Content Marketingu

Czym jest content marketing?

Content marketing jako przykład działania długodystansowego.

Content marketing a SEO.

Przykłady wartościowego Content Marketingu.

Moduł 2
Strategia w Content Marketingu

Jak określić cel?

Grupa docelowa a wybór kanałów i środków przekazu.

Metodologia planowania pracy oraz tworzenie treści.

Moduł 3
Kanały i środki przekazu

Gdzie zamieszczać treści - przegląd kanałów.

Formaty treści: film, grafika, tekst, podcast.

Moduł 4
Dystrybucja oraz promocja treści

Jak wykorzystać potencjał opracowanych treści?

Content marketing a działania sprzedażowe.

Cross-posting.

Moduł 5
Narzędzia, analiza i monitoring efektów

Narzędzie do tworzenia treści z podziałem na formaty.

Narzędzia do planowania pracy.

Analiza efektów.

Moduł 6
Podsumowanie i warsztaty

Pytania i odpowiedzi.

Zadanie: Content marketing w Twojej firmie.

Analiza, rozwiązania i wnioski.

Jakie efekty przynosi szkolenie

Dla uczestników

consulting arrow

  • Znajomość dostępnych kanałów przekazu oraz formatów treści
  • znajomość pojęć oraz umiejętność metodycznego uzupełniania wiedzy poprzez świadome wyszukiwanie odpowiednich zagadnień.
  • Wiedza na temat przygotowania środowiska (strategia, narzędzia, planowanie).
  • Umiejętność opracowania strategii Content Marketingu.
  • Umiejętność doboru odpowiednich kanałów i środków przekazu.
  • Umiejętność wykorzystania podstawowych narzędzi do planowania pracy oraz tworzenia treści.
  • Umiejętność mierzenia efektów działań.

Dla firmy

consulting arrow

  • Poprawa wizerunku firmy poprzez treści eksperckie zamieszczane na wszystkich kanałach firmowych oraz jakościowy content na stronę internetową.
  • Zwiększenie sprzedaży poprzez wykorzystanie tworzonych treści do pozyskiwania nowych klientów.
  • Wykwalifikowany zespół, który potrafi podejmować świadome decyzje w oparciu o rzetelną wiedzę.
  • Optymalizacja kosztów pracy dzięki umiejętności efektywnego planowania pracy.

Pozostałe informacje

Dla kogo

Szkolenie skierowane do jest do firm oraz instytucji, które chcą samodzielnie realizować działania w zakresie content marketingu, lub potrzebują lepszego zrozumienia tematu, by efektywnie współpracować z zewnętrznymi podmiotami.

  • małe i średnie przedsiębiorstwa
  • organizacje pozarządowe i instytucje
  • uczelnie

Cena

Szkolenia otwarte od 840 zł netto

Szkolenia zamknięte

zapytaj o cenę

Mamy do Ciebie kilka pytań!

Cieszymy się, że zainteresowało Cię to szkolenie. Podaj nam najważniejsze informacje, a my skontaktujemy się z Tobą w sprawie oferty w ciągu 1 dnia roboczego.

forma szkolenia