Budowanie marki osobistej i sprzedaż na LinkedIn

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do korzystania z konta na LinkedIn, wykorzystując funkcje zarówno podstawowe, jak i zaawansowane. Angażuje do budowania profesjonalnego wizerunku firmy w sieci. Jest to szkolenie podstawowe, przeznaczone dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z platformą.

zapytaj o szkolenie
training main img
Moduł 1
Podstawy Linkedin

Wprowadzenie do platformy.

Kogo z grupy docelowej możesz znaleźć na platformie?

Savoir-vivre na LinkedIn.

Profil osobisty & firmowy - koegzystencja.

Moduł 2
Budowa profilu osobistego

Budowa i rozwój profilu osobistego, konfiguracja.

Skuteczna komunikacja na LinkedIn na profilu osobowym i publikacja treści.

Social Selling Workflow na LinkedIn.

Moduł 3
Profil firmowy

Profesjonalny profil firmowy – Company Page.

Jak profil firmowy może wspierać pracowników, a pracownicy profil firmowy? (Employee Advocacy).

Dobre praktyki w komunikacji na Company Page.

Integracja LinkedIn z CRM.

Moduł 4
Koncept komunikacji

Jak działa algorytm treści na LinkedIn?

Jakie są rodzaje treści? Kiedy i jak publikować?

Jak wywołać reakcję?

Moduł 5
Praktyka - na przykładzie wybranych profili

Profil osobowy & Company Page.

LinkedIn Premium & Podstawowy.

Jakie dodatkowe dane oferuje Sales Navigator?

Możliwości Sales Navigator.

Strategia wykorzystania Sales Navigator.

Moduł 6
Analiza działań/Statystyki na LinkedIn

Statystyki profilu osobowego.

Statystyki Company Page.

Jak strategicznie wykorzystać dane analityczne Linkedin?

Moduł 7
Podsumowanie i sesja Q&A

Jakie efekty przynosi szkolenie

Dla uczestników

consulting arrow

  • Uczy obsługi platformy od podstaw, z wykorzystaniem zarówno funkcji podstawowych, jak i zaawansowanych.
  • Inspiruje do rozszerzania modelu dystrybucji (np. poprzez wskazanie nowych potencjalnych grup odbiorców treści).
  • Przedstawia właściwy sposób komunikacji (platforma ta ma specyficzny charakter,zupełnie odmienny od innych social mediów).
  • Uczy korzystania z konkretnych narzędzi związanych z platformą (np. LinkedIn Premium, integracja z CRM).
  • Dostarcza dużą dawkę praktyki - szkolenie odbywa się na przykładzie konkretnych profili.
  • Przedstawia metody analizy i audytu, dzięki czemu uczestnik może dokonać samodzielnej ewaluacji swoich działań na LinkedIn w wybranym okresie.

Dla firmy

consulting arrow

  • Pokazuje, jak zaangażować pracowników do budowania profesjonalnego wizerunku firmy.
  • Umożliwia rozpoczęcie sprzedaży na LinkedIn.
  • Pozwala na ustrukturyzowanie działań z platformą i budowę kolejnych gałęzi procesu sprzedażowego w firmie.

Pozostałe informacje

Dla kogo

Szkolenie skierowane do jest do firm oraz instytucji, które chcą samodzielnie realizować działania w zakresie tworzenia różnego rodzaju materiałów graficznych lub potrzebują lepszego zrozumienia tematu, by efektywnie promować produkty czy usługi marki.

  • małe i średnie przedsiębiorstwa
  • organizacje pozarządowe i instytucje
  • osoby prywatne
  • przedsiębiorcy

Cena

Szkolenia otwarte od 890 zł netto

Szkolenia zamknięte

zapytaj o cenę

Mamy do Ciebie kilka pytań!

Cieszymy się, że zainteresowało Cię to szkolenie. Podaj nam najważniejsze informacje, a my skontaktujemy się z Tobą w sprawie oferty w ciągu 1 dnia roboczego.

forma szkolenia