Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do korzystania z konta na LinkedIn, wykorzystując funkcje zarówno podstawowe, jak i zaawansowane. Angażuje do budowania profesjonalnego wizerunku firmy w sieci. Jest to szkolenie podstawowe, przeznaczone dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z platformą.
zapytaj o szkolenieWprowadzenie do platformy.
Kogo z grupy docelowej możesz znaleźć na platformie?
Savoir-vivre na LinkedIn.
Profil osobisty & firmowy - koegzystencja.
Budowa i rozwój profilu osobistego, konfiguracja.
Skuteczna komunikacja na LinkedIn na profilu osobowym i publikacja treści.
Social Selling Workflow na LinkedIn.
Profesjonalny profil firmowy – Company Page.
Jak profil firmowy może wspierać pracowników, a pracownicy profil firmowy? (Employee Advocacy).
Dobre praktyki w komunikacji na Company Page.
Integracja LinkedIn z CRM.
Jak działa algorytm treści na LinkedIn?
Jakie są rodzaje treści? Kiedy i jak publikować?
Jak wywołać reakcję?
Profil osobowy & Company Page.
LinkedIn Premium & Podstawowy.
Jakie dodatkowe dane oferuje Sales Navigator?
Możliwości Sales Navigator.
Strategia wykorzystania Sales Navigator.
Statystyki profilu osobowego.
Statystyki Company Page.
Jak strategicznie wykorzystać dane analityczne Linkedin?
Szkolenie skierowane do jest do firm oraz instytucji, które chcą samodzielnie realizować działania w zakresie tworzenia różnego rodzaju materiałów graficznych lub potrzebują lepszego zrozumienia tematu, by efektywnie promować produkty czy usługi marki.
Szkolenia otwarte od 890 zł netto
Szkolenia zamknięte
zapytaj o cenę